Friday, October 10, 2014

Wordless Friday #6

Assalamualaikum w.b.t.
Salam Jumaat ^^

14 comments:

  1. memang pernah pon...
    tanpa sebab mengalir laju je air mate ni...

    ReplyDelete
  2. Pernah, kekadang hati tu rasa sedih sangat macam nk nangis sepuasnya..tak tahu kenapa..

    ReplyDelete
  3. Huhu...Itu perasaan magis sebab tibe2 je dtg..huhu

    ReplyDelete
  4. betul sekali saya pernah ngalamin :)

    ReplyDelete
  5. pernah syg , kdg2 tnpa sbb rasa nak nangis je :')

    ReplyDelete
  6. Betul tu Nadyya... Zumal pun pernah alaminya situasi gitu...

    ReplyDelete
  7. hari2 je rasa macam tu... hari2 tau :P

    ReplyDelete
  8. betul.. kadang2 mesti ada rasa macam tu. hmmm... ALLAH je tempat kita mengadu..

    tapi bila kita gembira,jangan kita lupa pula kan...

    ReplyDelete
  9. pernah. tak tahu nak describe mcmana :(

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya