Cuba untuk sabar kononnya! tapiiiiiiiiiiiii....

Assalamualaikum
Sejak akhir ni line internet di rumah aku seriusssssss laju gilossss macam siput. Aku rasa siput jalan lagi lajuu giloosssss kot. dan seriusssss perasaaan time tuu sejuk gilosssss. errr awat seriussss aje dari tadi nih? tapiii aku memang seriussssssss ni awakkkkkkk.

Disebabkan line laju gilossssss macam siput laa menyebabkan aku malassssss. nak bukak blog sendrik loadingnya mak oii berminit minit macam berat nauuu blog ni. tuu belom pegi blog orang lainn. kalau aku ada comment banyak banyak tuu memang da sabar sangat. kalau aku hanya  comment sekali memng sabar lagi. kalau aku tak datang langsung. maaflaa aku tkde kesabaran time tuuu -.-

Mesti korang feduppp kan. korang datang blog aku siap comment comment bagai. aku langsung tak balas jejak kan. haihh. maaf. aku cuba untuk sabar tapiiii . . apa ekk. line laju baru aku sabar kot -.-'


Kbye!

CONVERSATION

18 Comentarios:

  1. Hahaha. Streess kalau ada internet tapi line lembaaap. Gehehe. sobv. Sob. saboo je lahh ye sangat faham perasaan anda. Bahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha. bersabar jelaaa. kuatkan hati. hahahahahaha

    ReplyDelete
  3. Hehe...sabar...line tenet slow mmg buat org tertekan..

    ReplyDelete
  4. siput laju mcm TURBO laaaa
    tgk tak cte katoon tu
    hahahah sabar2 nadnad

    ReplyDelete
  5. biasa la tu. cik fafa pun kalau internet lambat memang tak dak mood nak bw. hehe

    ReplyDelete
  6. jangan risau... kaksha memang seorang yang memahami... take time cyg, kaksha faham perasaan itu.... kirim salam pada siput ya !

    ReplyDelete
  7. Mak aii laju cam siput yer... Sama la tenet zumal pun, laju macam sepah bulan (eh, kenal tak makhluk tu) hehe ^_^

    ReplyDelete
  8. Samala kita...sabar je la kan? lau ikutkan hati dah tak bernyawa dah..hahahah..

    ReplyDelete
  9. Entry ni kaya dgn huruf 's' .. Plural .. Nampak beno terlalu stressssssssss .. Hahaha .. Dayah bw pakai hp ja.. Tension pakai laptop ... Hurmmm

    ReplyDelete
  10. line mcm tu mmg akan buat akak tak sabar tapi alhamdulillah skrg akak tukar dari DIGI ke UNIFI...wahhh..lajuk giloss..hari2 BW

    ReplyDelete
  11. Akak pun hadap mende yg sama. Siput boleh hilir mudik banyak kali kot,...blog yg akak bukak tak nampak ghupe lagi huhuhu

    ReplyDelete
  12. hehe.. den pun ponah meraso keloadingan tu. lol~ macam nak campak laptop je.. padahal salah tenet. wakakaka

    ReplyDelete
  13. dia saja nak uji nanad je tu. hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD