Segmen: Kenal Ke Kita?? by MiN

Assalamualaikum
Hai! join segmen lagik!HAHAHA. Sebenarnya da lama bookmark segmen ni. baru nak join haih. segmen ni kene tulis 10 Fact about me. ritu ada jugak join segmen macamni tapi 20 Fact about me. dah, dah jom baca ;)
*klik banner untuk join*

10 FACT ABOUT ME
1- Anak sulong dari 2 beradik tapi lagik manja dari adik!hahaha
2- Obses Novel, Shawl dan Jubah.
3- Obses shoping online *shoping jalanjalan tak minat dan sangat membosankan*
4- Suka senyum dan gelak tak hingat dunia.
5- suka stalker blog Bernafas Dalam Ego. suka sangat baca entry entry beliau. rasanya takpena comment. entry entry beliau macam cerpen tapi sebenarnya bukan.hahaha err pena berangan nak buat entry macam beliau ;)
6- Pengemar kopi.
7- Rabun jauh dan rabun silau tapi tak suka pakai spek dan aku pon lupa spek tuu aku campak katmane! HAHAHA err -.-'
8- suka tengok laki or perempuan pakai spek nampak comel sangat! tapi part diri sendrik terasa macam orang tua pulak. tak comel! tak comel! :p
9- cepat jemu! sebab tuu suka tukar-tukar wajah blog. nak suruh aku editkan blog pon bole je :)
10- pengguna blackberry.

Done! selamat membaca dannnnnn jemput la join. bole la kite mengenali antara satu sama lain. yehhh~ Kbye!

CONVERSATION

12 Comentarios:

  1. waa rajin nad join segmen
    I wish I have much time to do so.. (T_T)

    Love,
    Annur

    ReplyDelete
  2. Anak sulong rupanya . anak sulung mmg manja ka ? Hehehe anak sulung dlm rumah ni pun mcm anak bongsu . Heheehe .. Eh kita pakai spect la , kita comel kan ? Lulzzzz .. Ahakss ..

    ReplyDelete
  3. Anak manja rupanya Nadya Shafiqa nie ^_^

    ReplyDelete
  4. Dua orang jee ke? Oh.. saya pun penggemar kopi.

    ReplyDelete
  5. Akak pun ada rabun silau tu...dah ngadap komputer/laptop je kerjanya ;)

    Kopi! Kopi! Kopi!

    ReplyDelete
  6. wahh byk persamaan nie
    anak sulong
    obses novel
    peminat tegar kopi
    rabun jaoh jugak.. tula tgk org pakai comell je,tapi tang sndiri ase cm org tua lak..
    senyum gelak xde la smpai tak igt dunia
    hheheheh

    ReplyDelete
  7. dah try baca bernafas dalam ego tu. pergh, nama blog dia mantap kot. hahaha... stylo.

    saya penggemar teh xP

    saya pkai spek tapi saya rasa saya x comel langsung pkai spek ke tak. wahahahaha...

    x berapa minat lah bb. macam kecik sangat..

    ReplyDelete
  8. kita pun anak sulung tapi tak manja & pendiam. hahaha.

    ReplyDelete
  9. hahaha. dh tahu dah nanad suka apa. shawl, pink, kopi, obses novel. kekek

    ReplyDelete
  10. Hahaha. Persaaman kita banyak akak. Haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD