Monday, October 13, 2014

Segmen: Kenal Ke Kita?? by MiN

12 comments:

  1. waa rajin nad join segmen
    I wish I have much time to do so.. (T_T)

    Love,
    Annur

    ReplyDelete
  2. Anak sulong rupanya . anak sulung mmg manja ka ? Hehehe anak sulung dlm rumah ni pun mcm anak bongsu . Heheehe .. Eh kita pakai spect la , kita comel kan ? Lulzzzz .. Ahakss ..

    ReplyDelete
  3. Anak manja rupanya Nadya Shafiqa nie ^_^

    ReplyDelete
  4. Dua orang jee ke? Oh.. saya pun penggemar kopi.

    ReplyDelete
  5. Akak pun ada rabun silau tu...dah ngadap komputer/laptop je kerjanya ;)

    Kopi! Kopi! Kopi!

    ReplyDelete
  6. wahh byk persamaan nie
    anak sulong
    obses novel
    peminat tegar kopi
    rabun jaoh jugak.. tula tgk org pakai comell je,tapi tang sndiri ase cm org tua lak..
    senyum gelak xde la smpai tak igt dunia
    hheheheh

    ReplyDelete
  7. dah try baca bernafas dalam ego tu. pergh, nama blog dia mantap kot. hahaha... stylo.

    saya penggemar teh xP

    saya pkai spek tapi saya rasa saya x comel langsung pkai spek ke tak. wahahahaha...

    x berapa minat lah bb. macam kecik sangat..

    ReplyDelete
  8. kita pun anak sulung tapi tak manja & pendiam. hahaha.

    ReplyDelete
  9. hahaha. dh tahu dah nanad suka apa. shawl, pink, kopi, obses novel. kekek

    ReplyDelete
  10. Hahaha. Persaaman kita banyak akak. Haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya