Saturday, October 25, 2014

10 DMC : Day 9 - A song that makes you think of your family

19 comments:

  1. aahhh.. lagi ni mmg a memoir.. dkt kem2 slalu guna lagu ni tuk muhasabah.. :D

    ReplyDelete
  2. syahdu liriknye tu ha...

    Psstt Nanad, kite tag awak jon GA hehe
    http://ana-mizu.blogspot.com/2014/10/ola-paris-souvenirs-giveaway-by.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe thanks tag. nadyya da join GA ni :)

      Delete
  3. sedih lagu ni. mesti teringat kat parents.

    p/s: nanti lepas kena nikah kena nangis tau. hehe

    ReplyDelete
  4. Memori sungguh lagu nih. Selalu waktu kem mesti pasang lagu nie.dan2 teriak

    ReplyDelete
  5. Soobbb sssooobbb
    Lap hingus sattt
    Lagu ni mmg makan dalam kott

    ReplyDelete
  6. Lagu ni sedih sangat. Selalu menangis kalau dengar

    ReplyDelete
  7. betul. masa sesi sedih sedih kat kem dulu, memang meleleh2 ayaq mata..

    ReplyDelete
  8. aloorr jangan lah buat akak homesick...hehehhe :D

    ReplyDelete
  9. Ini kalau dengar. begnang airr mata, T_T

    ReplyDelete
  10. lagu ni orang hati batu pun kekadang tewas jugak T.T
    tak pernah lapuk lagu ni..

    ReplyDelete
  11. Sob..sob... touching...sob..sob...

    ReplyDelete
  12. sedihnya lagu ni.. sobs... dah lama x dengar..

    saya suka di pondok kecil. teringat kat arwah abah. hmm

    ReplyDelete
  13. Sedihnya lagu ni..rindu kat mak. Sob, sob

    ReplyDelete
  14. first time tau lagu ni pun dkat kem, ahakss

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya