Hadiah #3

Assalamualaikum
Semalam punya cerita nih. baru nak cerita harini. HAHAHA. semalam tengah duduk duduk sekali bunyi hon van dari luar. rupanya En pos laju. aku dengan eksaited terus amek tudung dan keluar. memang confidentt habes tuu barang yang bershoping online tuu. dah tulis name dan sain. erkk kenapa dapat dua bungkus pulak? jeng jeng jeng

tengok daripada Adinda Baizura Mazlan(ABM). erkk nihh mesti hadiah menang segmen nih. tengok item kat resit tuu buku. masok je rumah dengan eksaited nya terus bukak bungkusan dari ABM. jeng jeng jeng Novel!!!!!!!!!! belom sempat aku baca tajuk novel. si buah hati aka si budak kecik aka syafiq terus rampas novel tuu! ceh ceh macam baca je kann.hahahah time tuu aku rasa aduyaiii macam dapat durian runtuhh weyhh.. ceh ceh macam tahu tahu pulak aku nih kaki novel kan? hoho

dann masa join segmen nihh memang aku tak berharap pon nak menang. tengok tengok aku menang. kat situ ponn tak bagitahu hadiah nya apa.. cuba dia bagitahu hadiah misteri.. sekarang dah dapat.. pehh memang misteri sangat.. HAHAHA dahh , dah meh aku belanja gambar satu :)


Tudiaaa. novel HATI Suamiku GK- Azalea Eshal. GK bermaksod 'Gila Kuasa' ada baca sinopsisnya kat belakang. nak baca dalamnya tak sempat lagik. kehkeh. thanks too ABM. semoga dimurahkan rezeki lagi. terasa bahagia sangat bila dapat hadiah ni. dah, dah mehh singgah blog beliau --> [SINI]

Kbye!

CONVERSATION

20 Comentarios:

  1. Tahniah Nanad :) Bestnye dapat hadiah..lagi2 benda kita suka kan :)

    ReplyDelete
  2. wahh.. untunglah dapat hadiah novel.. hehehe :D

    saya kalau poslaju datang je, kelam kabut cari tudung... kot2 la ada barang special. cewah.

    ReplyDelete
  3. wah... dapat buku... huhu bestnya tengok orang hadiah dah sampai.. kak KM punya hadiah tak sampai2 lagi huhu sponsor lupa nak pos ke apa agaknya ya.. huhu

    ReplyDelete
  4. tahniah. hehe. misteri terjawab :)
    cam best je tajuk dia.
    nanad jaga shafiq ke? kem salam kt buah hati tu

    ReplyDelete
  5. Saya ada banyak novel lama dalam 5 tahun lepas.
    Ada yang berminat ke kalau buat hadiah GA ke segmen ke?

    ReplyDelete
  6. wow wow! dpt hadiah mmg mmbuatkan adrenalin membuak2 kan Nanad? aummm!

    weyhh header awat rajin tukar2 plus cantik pulak tu !

    buatkan utk kak ana satu pelissssssssssssss
    *kilp-kilp mata*

    ReplyDelete
  7. Tahniah yer Nadyya... Selamat membaca novel k ^_^

    ReplyDelete
  8. wahh rezeki..
    nnt abis bace akk pnjm ye
    hahahhaha

    ReplyDelete
  9. tahniah sapika....
    selamat membaca !^^

    ReplyDelete
  10. Ni ala2 love you Mr Arrogant juga ke? haha.. semoga enjoy reading dan tahniah~

    ReplyDelete
  11. Tahniah, Nadyya!
    Bestnya dapat hadiah :)

    ReplyDelete
  12. Tahniah, bestnya dapat hadiah. Dapat novel plak tu, mesti baca sampai abis...hehehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD