The Versatile Blogger Award #2

Assalamualaikum w.b.t.
Ok mood da kembali rajin sekejap! hahaha. sebenarnya ramai yang tag. tapi aku lupa. yang aku ingat Kak Itah dan Kak Farrah MF. Yeh. thanks ye awak, awak yang tag. sory baru nak jawap! hahah. ok jemput baca ;)
7 fakta tentang diri aku

1- Pengemar Kopi.
2- Tersangat obses Shawl, Jubah dan Novel.
3- Anak sulong dan tersangat takleh berjauhan dengan family ;p
4- Pengguna Blackberry tapi taksuka BBM -.-"
5- Suka senyum dan gelak tak hingat dunia
6- Mudah jemu. contoh;blog. aku akan bertukar-tukar wajah sampai ada blogger tuu ingat sala masok blog. hee*siapa la tuu kan?hehehe*
7- Suka simpan gambar berkaitan quotes. bayangkan kat laptop aku penuh dengan folder gamba quotes. folder ni je beranak pinak bercucu cicit tauu. bukan setakat laptop. dalam handpone pon same. kalau bole setiap masa nak buat entry wordless je tau. hahahahadoii -.-

#Ringkas kan jawapan aku? nampak still kemalasan disitu. keke. maaf kalau tak cukup syarat. kene tag 15 blogger. yang ni kene skip. sebab tak suka tag tag orang sebenarnya. hahah. hope awak,awak, awak berpuas hati ye. Daaa~

CONVERSATION

12 Comentarios:

  1. Hahahah..no 5 tu kita sama :) Senyum...hahahahaha

    ReplyDelete
  2. No. 1, 3 & 7 samalah! Bezanya, akak main save je gambar2 quotes tu. Bersepah sana sini dalam laptop. Nanti bila mata mula sakit tengok, baru terhegeh-hegeh nak kemas ;)

    ReplyDelete
  3. saya pun x buat lagi. adeh. dah xtahu nak tulis apa. rasa macam dah list semua. haha


    2,3,6, and 7 sama! kalau lemah semangat je, mesti layan quotes... baru rasa semangat sikit.. hehe.. mostly cari kat tumblr la kan..

    ini antara yang saya suka - pendekarpatahhati.tumblr.com dengan gadistudunglabuh.tumblr.com

    ReplyDelete
  4. oh, datang klik promoted content sekali kat sini ^^

    ReplyDelete
  5. woww, mesti penuh satu almari dengan shawl dan jubah..hehe

    ReplyDelete
  6. hahaha puas puas..
    nampak lah jugak kemalasan nadd tuu
    hehehehe...
    same lah suke senyum gelak tak igt dunia..
    skrg je pandai control...

    ReplyDelete
  7. nanti boleh kita dok semeja pekena kopi..:)

    ReplyDelete
  8. no 6 tu kita sama. cepat betul jemu.

    ReplyDelete
  9. versatile ni kena fikir sikit. kalo liebster jwb soalan ok lagi. haha. kite pon dulu pakai blackberry tp x suka bbm :)

    ReplyDelete
  10. org rajen je akn tuka wajah blog, kite tak rajen, haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD