Wednesday, October 15, 2014

Awesome gilossss baju ni!!!!!!!

Assalamualaikum
Ehem. Ehem. macam biasa la keje aku hadap instagram setiap masa. stalker stalker newfeed sekali ternampak ig shop pos gambar ni. aku apalagi mata dah bersinar sinar bak hang!!! harganya bole la RM120 sekali postage. yang bestnya lagik kite bole preorder. kite nak warna apa, nak request bajunya labuh pon bole. tapi macam biasa la. kalau preorder dalam masa sebulan. comel kan baju ni?
*Sila anguk anguk dengan laju!HAHAHA*

Jom singgah ig shop beliau dfinasonlineboutiqe kat sini ada macam macam jenis baju kurung dan jubah tau. takde instagram takpe. bole singgah like pages facebook beliau D'finas Online Boutiqe :)


Mood: kononnya nak beli jubah. bila nampak baju kurung nih terasa nak beli siap nak preorder lagik. terus larik bajet aku. tapiiiiiiiii masalahnya baju nih shantekk sangatttt tapiiii bila pikir balik macam tak kena pulak dengan aku. aku dah gemokkk. susahnya hati macam ni T-T

20 comments:

  1. cantiknya..sesuai untuk gadis dulang untuk majlis kawen..kan??

    ReplyDelete
  2. Betul memang comel baju tu... *tengah angguk*

    ReplyDelete
  3. oh hoooo..saya pun suka baju cam ni..so adorable hee (kawal nafsu shopping iola..kawal..huu)

    ReplyDelete
  4. alolololo comel tapi ketat lah dekat pinggang tu~ T_T

    ReplyDelete
  5. Cantik.sweet sgt bj ni. Kene sabar menunggu la kan sbb pre order.

    ReplyDelete
  6. Kombinasi warna tu buat hati tertarik..

    ReplyDelete
  7. woww, cantik. tapi tengok saiz macam s-m ja.
    p/s: tak tergolong dalam saiz tersebut.^^

    ReplyDelete
  8. Cantik warnanya...saya tengok ja la, susah nak cari saiz kalau beli online ni.

    ReplyDelete
  9. Aip aiiipp.... heheeh cantek2.... mcm ade majlis besar2 je nie..

    ReplyDelete
  10. cantik!!! tapi kena slim betul2 ni baru boleh pakai...akak memang taklah kan... perut akak brlipat2....heheheh :D

    ReplyDelete
  11. Cantiknye..p kalau ada kaler merah or biru ag cantik..ekekeke :)

    ReplyDelete
  12. lawa tp nanti nampak bentuk badan..tak syok nak pakai..hehe

    ReplyDelete
  13. bapak ah harga dia... macam nak nangis pun ada.. tapi standard la kan harga macam tu. but yes! lawanyaaa baju tu! kaler putih menarik perhatian saya sebenanrya. haha

    ReplyDelete
  14. Cantik cantik cantik! Nad tak pernah ada baju cantik camtu uwuwuww

    ReplyDelete
  15. akak takleh pakai ni hahaha.. x muat :P

    ReplyDelete
  16. Orang rendang macam akak sangat tidak sesuai pakai baju cenggini hihihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya