Wednesday, October 15, 2014

Awesome gilossss baju ni!!!!!!!

20 comments:

  1. cantiknya..sesuai untuk gadis dulang untuk majlis kawen..kan??

    ReplyDelete
  2. Betul memang comel baju tu... *tengah angguk*

    ReplyDelete
  3. oh hoooo..saya pun suka baju cam ni..so adorable hee (kawal nafsu shopping iola..kawal..huu)

    ReplyDelete
  4. alolololo comel tapi ketat lah dekat pinggang tu~ T_T

    ReplyDelete
  5. Cantik.sweet sgt bj ni. Kene sabar menunggu la kan sbb pre order.

    ReplyDelete
  6. Kombinasi warna tu buat hati tertarik..

    ReplyDelete
  7. woww, cantik. tapi tengok saiz macam s-m ja.
    p/s: tak tergolong dalam saiz tersebut.^^

    ReplyDelete
  8. Cantik warnanya...saya tengok ja la, susah nak cari saiz kalau beli online ni.

    ReplyDelete
  9. Aip aiiipp.... heheeh cantek2.... mcm ade majlis besar2 je nie..

    ReplyDelete
  10. cantik!!! tapi kena slim betul2 ni baru boleh pakai...akak memang taklah kan... perut akak brlipat2....heheheh :D

    ReplyDelete
  11. Cantiknye..p kalau ada kaler merah or biru ag cantik..ekekeke :)

    ReplyDelete
  12. lawa tp nanti nampak bentuk badan..tak syok nak pakai..hehe

    ReplyDelete
  13. bapak ah harga dia... macam nak nangis pun ada.. tapi standard la kan harga macam tu. but yes! lawanyaaa baju tu! kaler putih menarik perhatian saya sebenanrya. haha

    ReplyDelete
  14. Cantik cantik cantik! Nad tak pernah ada baju cantik camtu uwuwuww

    ReplyDelete
  15. akak takleh pakai ni hahaha.. x muat :P

    ReplyDelete
  16. Orang rendang macam akak sangat tidak sesuai pakai baju cenggini hihihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya