Buah Hati Part 4

Assalamualaikum
Comel kan gamba budak kecik ni? aku rasa budak kecik ni sama umur dengan buah hati aku aka budak kecik aka Syafiq! HAHAHA. sory, untuk kali nih takde share gamba buah hati aku sebabbb malas nak transfer gamba dari handpone ke laptop. lambat. haih. 

Oke, buah hati aku sekarang dah tukar panggilan tau. panggilan tuu tersangat tak sopan tapiii . okela meh baca perbualan kami ;)

Dia: Woi!! Woi!! 

Aku: Panggil apa?

Dia: Buuu!

Aku: What? Ibu? ini akak la! akak! akak!

Dia: Buuu!

** Nampak tak? HAHAHA ok. aku memang tersangat takleh terima kenyataan panggilan dia. terasa tua sangat pulek! I nak rasa muda je! HAHAHA -.-' tapii rasa bahagia pulek bila dia dah pandai cakap skit, skit **

K sekian.

CONVERSATION

16 Comentarios:

  1. Baby's first word memang interesting! Gu gu ga ga na dy ya ;)

    ReplyDelete
  2. Hehe...buu plak dia kan...comel!!

    ReplyDelete
  3. Heheheh..sama dengan si Comel Cik Mimie sume orang dia pnggil mak...hahaha..

    ReplyDelete
  4. hahahah Kak Farrah nye komen gu gu ga ga gu ga macam lady gaga dah jadinya..

    ReplyDelete
  5. Hahaha... Buuuu !!! Eh ni yang ckp naik belacan tu ka ?

    ReplyDelete
  6. Buuuu buuuu buuu... hahahhahaha ok la tuuu dt mooo mooo mooooo

    ReplyDelete
  7. haha lagi satu maaa... kalau nangis ayah... haha..

    ReplyDelete
  8. buuu pon boleh la... at least boleh ckit2 dh

    ReplyDelete
  9. ha, ni dah bagi petanda dah ni... ada sifat2 keibuan la tu Nadyya. XP

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD