DAY 3 - 10 Favourite Youtube Channels

Assalamualaikum
Alamak. yang ni pon aku jarang layan. lagilagi line kat rumah line tersangat LAJU macam siput soo memang sakit jiwoo tahap panda la kan! HAHAHA *Kau ni memang suka nak salahkan panda kan?kan? errr siput pon sama kan? HAHAHA*

DAY 3 - 10 FAVOURITE YOUTUBE CHANNELS

1- Upin Ipin
Biasa la kan. Buah Hati aka Budak Kecik setiap hari suruh bukak youtube semata - mata nak tengok Upin Ipin. Jadinya aku pon join sekaki. kang dia tak paham. terpaksa terangkan. macam harituu tengok episod Upin Ipin and the geng main kereta control. dia sibuk mintak mintak 'nak!nak!' aku punya jawapan selalu memang terbaik la ;p 'itu kan kan kartoon. mane bole. mahal la kereta nih.. membazir beli!' HAHAHAHA

2- Ainan Tasneem
Hah! Buah Hati aku minat Ainan Tasneem. Ok, sebenarnya aku yang hasutt.. HAHAHA yela, aku minat kan. bila aku minat aku pon hasut dia minat. dia nih kalau nampak gamba Ainan Tasneem ke keluar lagu lagu Ainan Tasneem ke mesti eksaitedd melampau. HAHAHA

3- Detective Conan
Dari dulu memang minat kartoon ni.. teringiin nak jadi Shinichi. sebab dia handsome! HAHAHA macam tak logik je kan? memang tak logik laa -.-'

4- Totally Spies
Yang ni sampai sekarang aku minat. takde keje memang tengok kartoon ni. HAHAHA aku minat warna hijau ni ;)

5- Ft Island

6- CNblue
Pehhhh. cair sekejapppp ><

7- Super Junior

8- Tutorial Shawl dan Makeup
Dulu masa belaja rajin layan ni. sekarang je da malas. yela duduk rumah je kan -.-'

9- Ustaz Kazim 

10- Mr Bie
Yang terbaru layan 'sandiwara cinta' sangattt terbaik arr :)

#Kenapa aku rasa macam banyak kartoon ni? eh eh. bila nak matured gini? aduyaii Nadya! HAHAHA Kbye!

CONVERSATION

22 Comentarios:

  1. Haha..banyak channel kartun n kumpulan kpop..best apa layan kartun kan.. ; )

    ReplyDelete
  2. Akak pulak kalau layan youtube suka bukak hindustan je..hahahah

    ReplyDelete
  3. Totally Spies tu best! Macam2 gadget diorang ada.. Mengingatkan saya pada movie Charlie's Angel. Masa sekolah dlu tayang kat TV3 and selalu tonton sampai berebut2 remote. La ni, tak dah lah.. hehe ^_^

    ReplyDelete
  4. OMG!! FT island (Hong ki) , CNblue (Yong hwa), SJ (Siwon) ..minat sangat tgok dorg! melting!! <3

    ReplyDelete
  5. Detective Conan! tengah layan sekarang ni. haha.. saya lagi suka kawan dia hattori :P

    Totally Spies. oh my, dari dulu smpai sekarang, mesti xkan miss pnya cerita dia. awesome gila!

    SJ je saya kenal. saya minat apa entah nama dia, sebelah blonde tu..

    ReplyDelete
  6. hey heyy. buah hati saya tuu jangan curikk conan sy hahaha

    ReplyDelete
  7. Zumal pun suka tengok Detective Conan ^_^

    ReplyDelete
  8. Suke detective conan sgt wokeyh....
    Hehehehehe

    ReplyDelete
  9. Dulu2 akak layan gak Totally Spies & Detective Conan :)

    ReplyDelete
  10. Dah lama tak tengok Totally Spies. hahaha :D

    ReplyDelete
  11. hahaha. akak pun still layan kartunn okayy

    ReplyDelete
  12. hahahaha. satu jee kita tak layan. no 9. yang lainn semuaaa tengokkk. yaaay.! ^^

    ReplyDelete
  13. 1 3 4 8 (shawl je sbb tak rety pakai shawl. say no to mekap.haha) and 9!
    tak cukup gugirl cam nadya. hikk

    ReplyDelete
  14. kalau akak pon, susah jugak nak come out dgn 10 utube channel ni...akak pon mcm reti tak reti je guna utube...eheheheh :D chblue! :D like!!

    ReplyDelete
  15. Totally Spies n Ainan Tasnem favourite Cik Mimie jugak :)

    ReplyDelete
  16. jarangggg layan youtube, sebab... memperabihkan gb broadband je. hahaha xD

    ReplyDelete
  17. tumpang tgk upin ipin dgn anak buah je selalu :)

    ReplyDelete
  18. FTi sama hahaha.. primadona la kite ye hihi. dulu time akak sek menengah kenal fti and dbsk and wonder girls aje.. skarnag ni sebuk diorng kat jepun entah bila nak balik korea..

    ReplyDelete
  19. Toturial shawl wajib tengok setiap kali nak ubah stail shawl, hehehe
    Dulu-dulu memang minat dengan detektiv conan dan totally spies, siap.berangan nak jadi macam diaorang ^_^

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD