Segmen Blogger cergas dan santai

Assalamualaikum
Ok. segmen kali nih nampak mencabar skittt. segmen macam ni yang aku suka! ;)
*klik banner untuk join*

Lagu / buku / movie / novel kegemaran
Lagu : 
Ft Island ~ I wish (Korea)
Black ft Rj ~ Si Putih Si Merah (Melayu)
Shireen ft Teuku Wisnu ~ Cinta Kita (Indon)
Satu Perjuangan ~ Brothers (Nasyid)

Buku :
Buku Don't Be Sad 
Buku 100 Pesanan Terakhir RASULULLAH

Movie:
Cinta Halal
The Final Destination 1 - 4

Novel :
Seindah Takdir Cinta - Kamsiah Abu
banyak masokkan keagamaan. dan aku paling suka baca novel nih. aku dah preview novel ni kat [SINI]
Cinta tiga suku - Herna Diana
First novel dari Herna Diana. semua novel novel Herna Diana. best , santai dan kelakar. novel ni membuatkan aku senyum sorang sorang ,. heee aku ada preview skit kat [SINI]

Link blog yang aku suka

Top 10 ~ sory blog yang tak tersenarai. sebenarnya nak masokkan semua. HAHAHA tengok jela kat bloglist tuu. ramai kottt :)

Entry yang aku nak sangat semua orang baca

First! kena baca entry ni sebabnya masing masing sibuk nak video lakonan Save Gaza aku kan? tapi kat sini cuma masokkan gambar saja. bole laaa ye? HAHAHA [SINI]
dan jemput baca entry berkaitan NOVEL dan RESEPI yeee kawan kawan ^_^

Ok. done!

CONVERSATION

23 Comentarios:

  1. Selamat bersegmen yer Nadyya yer... Zumal pun suka The Final Destination tu ^_^

    ReplyDelete
  2. wah, buku2 tu mcam menarik je. heee.. nanti nak cari juga la ^^,

    saya pun ada baca cinta 3 suku tu.. comel je.. saya suka watak abang dia dengan kakak ipar dia.. haha.

    eh, blog saya ada.. terharunya... sobs T__T

    ReplyDelete
    Replies
    1. sila beli ye. sangat best tauu :)

      kan?kan? sy pulek suka sangat watak iman dan ery.. mereka sweet gilos..hahahahah

      Delete
  3. saya tlg click Maybank sekali ^^

    ReplyDelete
  4. yes, nama dah naik balik kat jemari oktober. hahahaha... *riakkejap*

    ReplyDelete
  5. geng la kita zumal . final destination mesti tengok . huhuu . selamat bersegmen nadya :)

    ReplyDelete
  6. wahh...kemain. final destination eh.
    serammm :P

    ReplyDelete
  7. buku dengan novel tak sama ek sapika?? hahahha...!! tapi betul la kata amy... macam best je buku tu.... ^_^ happy segmen cyg...

    ReplyDelete
  8. selamat bersegmen ^^

    ReplyDelete
  9. yay tersenarai :D kak , nak resepi bt pizza ada ? hehe

    ReplyDelete
  10. Lagu Shireen ft Teuku Wisnu tu sweet kan,...Nak cuba carilah novel2 yg Nadya suka.
    All the best, dik!

    *Auwwww, terharunya masuk senarai. (Blushing lari belakang peti ais jap!) I heart your blog toooooo!

    ReplyDelete
  11. Selamat bersegmen Nanad :) Rindu Cik Mimie tak? hahahah :)

    ReplyDelete
  12. Bace dah pon cinta 3 suku...
    Heheeheh
    Selamat bersegmen yaya

    ReplyDelete
  13. Laguu cinta kita tuu best lol. Hahaha. Sangat2 lahh suka dengar.

    Yaaay nama ai naik. ~(^◇^)/

    ReplyDelete
  14. Thank you participating,
    Teruskan semangat berblogging anda. Hehe

    http://nineteencapri.blogspot.com/2014/10/senarai-peserta-segmen-blogger-cergas.html

    ReplyDelete
  15. cinta halal tu kelakar kan cite dia. hehe. selamba je fathia dalam cite tu.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD