10 DMC : Day 4 - A song you would sing to your crush

10 Days Music Challenge ~ Day 4 : A song you would sing to your crush
Yeh! suka yang ni. lagu untuk my crush eh? HAHAHA. Aku ramai crush kottt. err err. crush takpe. setakat suka je kan. hah! ini kisah 6bulan lepas. my crush masa aku keje dulu. soo maknenya dah 6bulan aku menganggur -.-

Selepas my crush pindah tempat keje. aku pon behenti keje. tapi behenti keje bukan sebab dia. aku behenti keje pon sebab ada masalah besar. ceh ceh malas nak cerita lebih lebih. aku minat 'dia' sebab suka tengok dia senyum. bila dia senyum kat aku pehhh rasa macam aiskrim yang cair gituu. wuuu

Tapi sekarang dah tak minat doh. dan tak amek tahu pasal dia. cuma dulu laa, tiap kali denga lagu nih mesti terus teringat kat dia je. dah macam orang bercinta pulak kan? HAHAHA

Aku Suka Dia - Ainan Tasneem 
Aku lihat dia disana
Aku ingin mendekatinya
Aku cuba menghampirinya
Lalu aku menyapa dia
Dia pun membuka bicara
Dan aku mulai mengenalnya
Kita mulai bermain mata
Mula timbul rasa bahagia
Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu
Kekadang hati ku bertanya
Adakah dia dah berpunya
Kerana diriku berasa
Aku jatuh hati padanya
Aku ingin memilikinya
Aku ingin menjaga dia
Aku ingin mencinta dia
Aku ingin hidup dengannya
Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu
Mungkinkah aku, kan berjumpa dengannya
Untuk meluahkan rasa
Mungkinkah aku, kan berdiam diri saja
Menunggu cinta darinya
Ku terima satu nota darimu
Yang tertulis ‘Aku suka kamu’
Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu
Akhirnya kini ku kan mampu ceria
Diriku sangat gembira
Akhirnya kini, aku mulai bahagia
Menerima cinta darinya
Aku suka dia
#Jangan termuntah tauu! HAHAHA Kbye!

CONVERSATION

19 Comentarios:

  1. Cik Mimie suka lagu ni..kalau karaoke..lagi ni wajib..hahaha

    ReplyDelete
  2. Lagu ni mmg sweet. hehehe. Comel2.

    ReplyDelete
  3. kaksha rasa ketinggalan bab crush ni... sebab macam takde je... huahua

    ReplyDelete
  4. Cik Mimie, Nadyya pun mesti karaoke lagu tu gak... Ye tak? Keh keh keh ^_^

    ReplyDelete
  5. hahaha.. wah-wah... lagu untuk crush gitu... saya pun banyak gila crush. paling lama 2 tahun. adoi...

    skang crush kat sape lak? XP

    alamak, lagu ainan ni x berapa sangat lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekarang duk rumah je. takde crush laa kott. kehkeh

      Delete
  6. Dulu kan akak pernah berhenti keja sebab boyfriend..ekekek..teruk betoi..:P

    ReplyDelete
  7. Waaaahhh. Crush tuu. Bangga crush kalau dia tahu dan dengar dan teliti lagu tuu.

    ReplyDelete
  8. La la la la akak dtg nyanyi as backup singer hehehe

    ReplyDelete
  9. Akak, tak nak nyanyi lagu ni dekat abe apis kaa? Hahahah

    ReplyDelete
  10. haha samelah. mmbe kite cakap kalau die denga lagu ni mesty teringat kisah kite dgn crush, hahaha klaka giler

    ReplyDelete
  11. Lagu ni memang best.
    Walaupun akk dah kawein anak 3 tetap suka.
    I like!!

    ReplyDelete
  12. Kenapa dah x suka crush tu?
    * Soklan menyebuk.

    ReplyDelete
  13. meooow jiwang sangat :P

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD