Wednesday, October 22, 2014

Ada lagi sorang pemenang bertuah!!!!

Assalamualaikum

Sebelom tuu aku nak mintak maaf kepada mereka yang terpilih pemenang bertuah sebelom nih. kami dah bagi masa yang ditetapkan untuk bagi butiran awak. tapi takde la pulak. sori ye. maybe bukan rezeki awak untuk segmen ni. kami nak kejar masa sebenarnya ni.

Dengan itu, tanpa berlengahkan lagi. kami membuat keputusan untuk menggunakan En Random bagi pemenang bertuah untuk Perfume by Alia Ali Ahmad. Jom kite tengok siapakah insan bertuah itu ~
.
.
.
.
.
.
.

TAHNIAH :)

sila berikan butiran anda sebelom hari jumaat ni (24 Oktober 2014)
*PM di Facebook or email : love.neddy@yahoo.com

Nama:
Alamat:
No. fon:
Url Penyertaan:
No. Peserta:
Hadiah yang dimenangi :

# kepada mereka yang sudah bagi butiran jangan risau. hadiah korang akan dipos dalam masa terdekat nih. tahniah ye semua! kbye.

18 comments:

  1. bestnye sapa yang terpilih ni, congrats :)

    ReplyDelete
  2. wah, tahniah pada yang berjaya tu!!! xde rezeki lagi. haha. adeh

    ReplyDelete
  3. wahh..untung ade pemenang baru..tp xkne plak..hehe :D

    ReplyDelete
  4. tahniah. T_T nape bukan aina. x pe lah. x de rezeki lah kan? huahh.

    ReplyDelete
  5. Tahniah kepada pemenang baru ni... kalau dah namanya rezeki, akan dapat jugak.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya