Thursday, October 16, 2014

The Liebster Award #11 - Hafzhan

15 comments:

  1. Hahahha. Siaapakahh buahh hati anda itewww. Sila jawab dengan jujur. (^v^)

    ReplyDelete
  2. hahaha... amboi, semua lagu Secret Garden gitu. >.<

    saya pun kadang2 ada habit pkai terus shawl tanpa basuh. wakakaka...

    Amar Baharin! sama! haha, boleh tak sama? susah saya nak mnat pelakon lelaki melayu.. tapi tengok dia, eh, macam handsome je. hahaha

    ReplyDelete
  3. @Aina Akmal hahaha sudah smestinya budak kecik Syafiq.. tuulaa buah hati akak :D

    ReplyDelete
  4. Tipu!! Soklan no 10 tak jujur pon..hahahaha..

    ReplyDelete
  5. Buah hati buah hati.. hehehe, kita suka pakai jam, tapi sekarng jam dah rosak, huhu

    ReplyDelete
  6. Siapa pulak amar baharin tu haaa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. artis la kak scha. haha
      hero drama Kerana Terpaksa Aku Rela :D

      Delete
  7. no 9 tu memang sama. pakai terus. haha ^_^

    ni mesti peminat ktar ni.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak layan pon KTAR. hahaha
      ibu minat sangat kat Amar. jadi terikot :p

      Delete
  8. Alaaa nk tgk jugak gamboo buah hatiiiii.... hahahahha
    Suke sgt kene tag kan
    So sila lah ye

    http://hidayuayumie.blogspot.com/2014/10/libster-award-by-arzmoha.html?m=1

    ReplyDelete
  9. akak suka lagu lagu ost jugak !! sep sep.. that man memang terbaik ^^
    amar bahrain ? okay baru tahu ada rupanya orng ske amar bahrain kekeke..

    ReplyDelete
  10. aloo akk. ammar bahrain jugaa diaa nakk. sobbb.sobb. T.T

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya