Friday, October 10, 2014

Keywords membuatkan aku gelak guling - guling!

Assalamualaikum

Amboi! bukan main lagi search nya tuu.

Yang membuatkan aku geli haty sangat sangat ada jugak orang nak search kat blog aku berkenaan cerpen saya tetap nak awak jugak malam ini -.- ade ke orang buat cerpen gini?

dann ada jugak ek yang search Cerita sampai hati mu. ok, ok, aku jawap. sory. tak sampai lagi hati ni untukmu. HAHAHAHA


Kbye!

15 comments:

  1. nak awak jugak malam ni
    hahaha
    kemain depa duk search :P

    ReplyDelete
  2. lol...saya pun nak awak jugalah malam ni... hahahaha.. gatainya orang yang search keyword tu XP

    ReplyDelete
  3. HAhahaha...kemain keyword die..mcam taip mesej pun ada...hahaha..Cik Mimie tak boleh nk tahan-tahan dah ni...hahahaha:D

    ReplyDelete
  4. hahha, memang lucu keyword tu kan. geli hati I. haha

    ReplyDelete
  5. hahaha sakan dia ketawa eh . hehe :D

    ReplyDelete
  6. hahah memang leh gelak guling-guling ni :)

    ReplyDelete
  7. Saya nak awak jugak malam ni??!
    Hahaha....

    ReplyDelete
  8. hehehe...
    bnd2 gini yang bleh buat kite trsenyum bile marah tau...

    ReplyDelete
  9. Hehe... Nadyya wat cerpen kew, cam comel jew keyword dorang search tu ^_^

    ReplyDelete
  10. hahahhahaha !! adoi kaksha pun tergelak... keywords kaksha takdepun macam ni tau.... best kan dapat keywords pepelik....

    ReplyDelete
  11. hahaha , lol sangat . macam2 keywords muncul . haha

    ReplyDelete
  12. HAHA kdg kdg keywords ni mmg make my day kannn. gelak guling2 jee

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya