10DMC : Day 3 - A song that makes you laugh

Berjam jam jugek aku duk pikiq. lagu ape laa yang membuatkan aku tergelak. hee. Aku rasa lagu nih laa kot. menyebabkan aku asyik nak tergelak je. ekceli sebab buah hati aka budak kecik minat sangat lagu ni. bayangkan setiap hari suruh aku bukak lagu ni.

Daripada aku suka, terus aku rasa jemu sangat sangat. sebab buah hati aku nih suka repeat repeat lagu nihh sampai handpone aku bateri low taw -.-' asal bukak je lagu nih memang terlompat-lompat dengan buat gaya main gitar dan buat buat sakit kepala. nak tahu sebab apa dia buat gaya gitu. bole laa scroll kebawah ni ye ;)

Katak - Mark Adam
Setiap pagi aku sembunyikan diri
Takut takut kau ternampak
Mukaku yang macam katak
Sakitnya, aduh sakit kepala
Malamku igau, siangku angau
Imaginasi meracau
Konon tak nak diriku dikacau
Sakitnya, aduh sakit kepala
Ku cari beribu alasan
Supaya tak berjumpa
Tetapi semua tak jadi
Engkau ada sana ada sini
Didudadidu, kawan kawan tolong aku
Aku nyaris jadi gila
Dan tak tahu macam mana
Sakitnya, aduh sakit kepala
Ku cari beribu alasan
Supaya tak berjumpa
Tetapi semua tak jadi
Engkau ada sana ada sini
Didudadidu, kawan kawan tolong aku
Aku nyaris jadi gila
Dan tak tahu macam mana
Sakitnya, aduh sakit kepala
Engkau cantik dan lawa
Aduh, sakit kepala.
Kbye!

CONVERSATION

18 Comentarios:

  1. Hahaha dayah tak pernah dengar pun lagu tu .. Lagu baru mark Adam kan

    ReplyDelete
  2. suka dgr lagi dari mark adam ni dh le hensem..melepas sbb dh kawin huhuhhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaah kan kak? handsomee! sbb sala satu jd penyanyi ni dan dpt menetap di malaysia ni pon sbb die kawen ngn org malaysia ;)

      Delete
  3. Zumal suka lagu nie... Tapi paling best lagu Pencuri ^_^

    ReplyDelete
  4. sangat tak suka lagu nie .. sakit kepala otak, kalau dengar =.='

    ReplyDelete
  5. biasa2 je dgn mark adam sebab melodi dia lebih kurang. hehe. sampai bateri low ye buah hati nadyya dengar lagu :)

    ReplyDelete
  6. Alaamakk. aina kalau dengar lagu ni jadi macam ada bintang2 dekat kepala. tak tau kenapa. eeeh. T_T

    ReplyDelete
  7. wakkakakaa lirik dia pun sengal gakkk.....

    ReplyDelete
  8. katak?? sangat fobia dengan ini haiwan..tapi lagu mark adam sume best :)

    ReplyDelete
  9. kakakaka lagu dia ni memang kelakarrr

    ReplyDelete
  10. saya suka lagu si katak ni !!! :D

    ReplyDelete
  11. hahaha katak pun boleh..
    nasib tak ong ong ong sepanjang lagu.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD