Sunday, October 19, 2014

10DMC : Day 3 - A song that makes you laugh

18 comments:

  1. Hahaha dayah tak pernah dengar pun lagu tu .. Lagu baru mark Adam kan

    ReplyDelete
  2. suka dgr lagi dari mark adam ni dh le hensem..melepas sbb dh kawin huhuhhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaah kan kak? handsomee! sbb sala satu jd penyanyi ni dan dpt menetap di malaysia ni pon sbb die kawen ngn org malaysia ;)

      Delete
  3. Zumal suka lagu nie... Tapi paling best lagu Pencuri ^_^

    ReplyDelete
  4. sangat tak suka lagu nie .. sakit kepala otak, kalau dengar =.='

    ReplyDelete
  5. biasa2 je dgn mark adam sebab melodi dia lebih kurang. hehe. sampai bateri low ye buah hati nadyya dengar lagu :)

    ReplyDelete
  6. Alaamakk. aina kalau dengar lagu ni jadi macam ada bintang2 dekat kepala. tak tau kenapa. eeeh. T_T

    ReplyDelete
  7. wakkakakaa lirik dia pun sengal gakkk.....

    ReplyDelete
  8. katak?? sangat fobia dengan ini haiwan..tapi lagu mark adam sume best :)

    ReplyDelete
  9. kakakaka lagu dia ni memang kelakarrr

    ReplyDelete
  10. saya suka lagu si katak ni !!! :D

    ReplyDelete
  11. hahaha katak pun boleh..
    nasib tak ong ong ong sepanjang lagu.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya