DAY 2 - 10 Favourite Phone Applications

Assalamualaikum
Alamak yang ni aku rasa macam susah pulak. Sebabnya aku tak guna handpone canggih ! HAHAHA layan jela K :)

DAY 2 - 10 FAVOURITE PHONE APPLICATIONS

1- Whatsapp

2- Instagram
Ok. setiap masa aku akan stalker Instagram. dan dari instagram laa aku shoping online ;)

3- Wechat
Bila dah bosan gila gila baru aku bukak wechat dan pasti akan update status merepek merepek. HAHAHA

4- Twitter
Bila aku dah takde ilham nak update entry apa . aku akan bukak twiiter ni. sebab aku tengokk pengguna twitter ramai yang puitis. kononnya aku nak jugek puitis macam dieorang sebenarnya. HAHAHA

5- Pemain Muzik (MP3)
Sebenarnya setiap masa aku bukak aplikasi ni. tanpa muzik aku rasa macam tak bermakna je tau. hikhik. bayangkan time masak ponn sibuk nak BERkpop! HAHAHA

6- Facebook
Bila ada new noti masok kat blackberry aku barulaa aku bukak facebook ni tau. kalau tak fuhh memang jangan harap la aku nak bukak kan. Kalau aku duk like like ke comment ke tuu memang tahap kebosanan panda lewwtew ;)

7- Google
Ok ni penting. setiap hari aku akan bukak google punya. yelaa, tengok jela setiap hari entry aku Wajib ada gambar kan. semua amek kat google dan English aku sangat low. soo ada ayat ayat english tak paham ke mesti laa pegi ke google translate kann :)

**Sory tak capai 10. dah cuba nak cukupkan 10. tapiii hanya mampu 7 je. tuu pon banyak merepek! HAHAHA Kbye!

CONVERSATION

16 Comentarios:

  1. Rasanya kebanyakan orang pun buka benda-benda macam ni juga

    ReplyDelete
  2. Hahah sama la nadnad..
    Kalu da bosan baru bukak wechat ha..
    Meh meh id wechat..
    Nk tgk ape nanad merepek2

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu. bak sini id wechat. akak nak add. ayu sekali :)

      Delete
  3. saya xde wechat.. malas nak donlod. hahaha. facebook pun dah uninstall. semak. adeh. 10 saat je mampu bertahan dalam fb. so better uninstall. twitter pun xde. lol. sedihnya hidup.. haha

    ReplyDelete
  4. betul tu..google tu penting kan..selalu juga gunakan google untuk carian info yang diingini

    ReplyDelete
  5. okay, done! saya harap awak suka. hehe..

    http://amysigadisweird.blogspot.com/2014/10/special-top-peliks-oktober-nadyya.html

    ReplyDelete
  6. semua sama kecuali twitter..hehe...

    ReplyDelete
  7. Semua Cik Mimie ade kecuali Insta..hahaha..rasa mcm da byk sgt da apps..tak larat nk buka yg lain..bacanya acc..hahaha

    ReplyDelete
  8. saya memang nak buat cabaran ni tapi bila tengok cabaran hari ni terus tak jadi buat sebab tak pakai smartphone pun. -_-

    ReplyDelete
  9. Zumal pun selalu guna apps yang Nadyya listkan tu ;)

    ReplyDelete
  10. Facebook aina buka untuk tau perkembangan politiikk dan gossip.. HAHAHA. T^T

    ReplyDelete
  11. Twitter jer akak dah uninstall.. tak guna pun, saja gatai-gatai install bila tengok orang ramai guna.

    ReplyDelete
  12. hihi ini semua dah jadi keperluan..
    akak pun kena
    ada semua ni dahla kaki instagram keke

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD