Thursday, October 2, 2014

The Liebster Award #11 - Sara Liyana

Assalamualaikum w.b.t.
Ok entry kali nih sambung lagi The Liebster Award! yeh. asyik tunda saja. akhirnya! heee. Maaf ye lambat -.-
Di tag ; Sara Liyana

1.Ayat mak hampa yang selalu dia guna?? Macam mak aku "Kalau aku pi cari jumpa satg siap hang"
Eh eh. ayat macam da nak sama dengan ibu kiteww laa. cuma ayat ibu kiteww versi selatan!hahaha. "Kalau aku cari benda tuu jumpa. aku cucuk cucuk mata kau!!" dah jumpa "ni apa?" aku terus gelak gelak. amek barang tuu dan larikkk. ibu pon tergelak *aku spesen dengan ibu suka gelak tapi garang skittt. errrr*

2. Kalau orang tanya "lah pasai apa hang gemuk @ kurus sangat". agak2 jawapan apa patut bagi?
Diam je. *dalam hati sukati aku la! maknenya aku bahagia dan cukup makan! cehceh*

3.Nazim Othman hansem tak? kalau tak pasai apa?
Amran Ismail lagik handsome! Kbye.

4. Adik aku nie asyik tengok Running man gelak-gelak dari pagi sampai malam, dah lama dah keadaan nie, lebih setaun, ada penawar terbaik?
Same laa dengan adek laki kiteww. dah takde penawar kott.. takponn amek baldi isi air dan simbah kat muka dia! dan larik. hahahahaha

5. Kalau hampa dapat kawan yang 24 jam asyik nak diet padahai dah tahap tinggai tulang sumsum dah, hampa suka ka atau rasa nak sepuk dia?
Ok., sebijik macam ex-rommate kiteww. sonang je.. guna ayat makan dalam inshaaALLAH berkesan!hahaha "saya dah cuba. anda bila lagik?hahahaha"

6.Sebenaqnya aku dah krem otak nak buat soalan , 1+1 dalam mathematics form 4 @ 5 berapa jawapan nya.
2 la kot. hahaha

7.Kerja rumah yang paling hampa tak suka buat?
Kemas rumah! alahai.. buruk nuhh pangaiii haih.. mood masak je rajin kott. *hope dapat suami rajin mengemas rumah laa.. hahahah*

8. Kalau tetiba orang mai blog hampa lepas tuh sound kat cbox, hampa nak pendam ka hampa nak maki?
enta laa. diam jelaa kottt. maybe dia terlebih makan ubat tuu. hahaha

9. Kalau nak maki apa makian terbaik kena bagi kat orang bajet2 bagus nie.
"Ekeleh kau pehal pulak? aku tahu la hidup aku lebih indah dari kau sebab tuu kau tak puas hati dengan aku kan?kan?" hahahahahadoiii peace! peace!

10.Adoyaiiiii susah betui nak buat soalan,, awak kat mana???
kat rumah, dalam bilik dan depan lappy! hihi

11. Teka namaa penuh aku boleh tak??? Hihi
Sara Liyana. betol tak?hahahah.

#Done! Malas nak buat soalan. Jemput baca semua ;)

18 comments:

  1. okay tertarik dengan soalan nombor 5. cepat share ayat makan dalam camne yang neddy ucapkan !!! khkahkah kita rimas tengok kekawan kurus kering kata dia gemok T_T

    ReplyDelete
  2. Hehehe..Soalan Sara mencabar betul..hahaha..jawapan nanad pun boleh tahan..nk gelak je baca...hahahaa

    ReplyDelete
  3. yang nombor 1 tu. ayat emak saya "kalau mak jumpe siap korang." hahahaha.

    ReplyDelete
  4. mak ayu sllu ckp kalau tak jumpe barang mesti kate mate beso tembikai,laen kali cari pakai mate bukan pakai mulut..
    sbb mase ok cari2 tu mulut dok bebel2 je

    ReplyDelete
  5. Tq nad dh jwb liebster award... 4 bintang utk awk.1 buntang lagi tercicir sbb nama salah.wakakkaka

    ReplyDelete
  6. Lega sakit zumal baca soal jawab Nadyya tu... Terbaik la ^_^

    ReplyDelete
  7. salam. ooo..tak suka mengemas rupanya budak ni xoxo

    ReplyDelete
  8. Kelakar betul semua soklan kat atas.
    Kita terbalik, akak suka sangat kemas rumah tapi x suka masak.

    ReplyDelete
  9. Hahaha. akak.. mak mak kat malaysia ni memang sama lah gamaknyaa. hahaha. :)

    ReplyDelete
  10. kalau akak la nak jawab yang soalan no 2 tu..
    tanya dia balik..
    "awat.,..hang ingat hang elok sangt ka?"

    hahahah

    ReplyDelete
  11. Haha dah agak dah jawapan amran ismail dia kasi :)

    ReplyDelete
  12. ahhaha. best pulak baca dalam loghat utaghaaa.

    ReplyDelete
  13. no 4. dan 5 tu.. hasihhh! hahaha

    ReplyDelete
  14. Senyum baca soalan & jawapan :)
    Nadya tag akak, akak belum sempat jawab lagi. Insya Allah, dalam masa terdekat ye, dik.

    ReplyDelete
  15. haha suke bace jawapan orang, kelako kelako. jawapan cmni best. Certain org nak jwab dlm mood 'why so serious' jerr, hihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya