Thursday, October 2, 2014

The Liebster Award #11 - Sara Liyana

18 comments:

  1. okay tertarik dengan soalan nombor 5. cepat share ayat makan dalam camne yang neddy ucapkan !!! khkahkah kita rimas tengok kekawan kurus kering kata dia gemok T_T

    ReplyDelete
  2. Hehehe..Soalan Sara mencabar betul..hahaha..jawapan nanad pun boleh tahan..nk gelak je baca...hahahaa

    ReplyDelete
  3. yang nombor 1 tu. ayat emak saya "kalau mak jumpe siap korang." hahahaha.

    ReplyDelete
  4. mak ayu sllu ckp kalau tak jumpe barang mesti kate mate beso tembikai,laen kali cari pakai mate bukan pakai mulut..
    sbb mase ok cari2 tu mulut dok bebel2 je

    ReplyDelete
  5. Tq nad dh jwb liebster award... 4 bintang utk awk.1 buntang lagi tercicir sbb nama salah.wakakkaka

    ReplyDelete
  6. Lega sakit zumal baca soal jawab Nadyya tu... Terbaik la ^_^

    ReplyDelete
  7. salam. ooo..tak suka mengemas rupanya budak ni xoxo

    ReplyDelete
  8. Kelakar betul semua soklan kat atas.
    Kita terbalik, akak suka sangat kemas rumah tapi x suka masak.

    ReplyDelete
  9. Hahaha. akak.. mak mak kat malaysia ni memang sama lah gamaknyaa. hahaha. :)

    ReplyDelete
  10. kalau akak la nak jawab yang soalan no 2 tu..
    tanya dia balik..
    "awat.,..hang ingat hang elok sangt ka?"

    hahahah

    ReplyDelete
  11. Haha dah agak dah jawapan amran ismail dia kasi :)

    ReplyDelete
  12. ahhaha. best pulak baca dalam loghat utaghaaa.

    ReplyDelete
  13. no 4. dan 5 tu.. hasihhh! hahaha

    ReplyDelete
  14. Senyum baca soalan & jawapan :)
    Nadya tag akak, akak belum sempat jawab lagi. Insya Allah, dalam masa terdekat ye, dik.

    ReplyDelete
  15. haha suke bace jawapan orang, kelako kelako. jawapan cmni best. Certain org nak jwab dlm mood 'why so serious' jerr, hihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya