10 DMC : Day 7 - A song that you hate

10 Days Music Challenge ~ Day 7 :  A song that you hate

Aku sebenarnya tak tahu laa lagu apa yang membuatkan aku benci. aku rasa lagu nih la kot. HAHAHA. dulu masa belaja. roomate aku suka bukak lagu nih. nanti mesti aku akan jadi fedupp sangat teruss aku cakap 'tutup lagu tuu!' enta la, terasa lagu nih kejam giloss. HAHAHA maaf ye kak rossa yang sangat cantek ;)


Rossa - Ku Menunggu
Ku menunggu
Ku menunggu kau putus dengan kekasihmu
Tak akan ku ganggu kau dengan kekasihmu
Ku kan selalu di sini untuk menunggumu
Cinta itu
Ku berharap kau kelak kan cintai aku
Saat kau telah tak bersama kekasihmu
Ku lakukan semua agar kau cintaiku
Haruskah ku bilang cinta
Hati senang namun bimbang
Ada cemburu juga rindu
Ku tetap menunggu
Datang padaku
Ku tahu kelak kau kan datang kepadaku
Saat kau sadar betapa ku cintaimu
Ku ‘kan selalu setia ‘tuk menunggumu
Ku tetap menunggu
Ku tetap menunggu
Ku tetap menunggu
Ku tetap menunggu

# Kononnya dulu kecoh pasal lagu ni ciplak lagu Ku Merindu - Ella ft Shah kan? Kbye!

CONVERSATION

21 Comentarios:

  1. Hehehe..Cik Mimie suka semua lagu Rossa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la dgn nadyya. cuma lagu ni je xleh nak masok.hahahah

      Delete
  2. Patut la benci, baris kedua lirik dia pun buat rasa sakit hati yer ^_^

    ReplyDelete
  3. Hehe. Ikut lirik nampak macam kejam.

    ReplyDelete
  4. laaa kak lgu ni best laaa . phone yaya ada lgu ni siap bt ringtone lg . haha

    ReplyDelete
  5. Hahahah lagu yg mendoakan laki tu putus ng awek dia ye.... heheehehhehe

    ReplyDelete
  6. ehhh samaaaa !! kaksha benci gila lagu ni....

    ReplyDelete
  7. benci lagu ni sesangat. hahahaha.

    ReplyDelete
  8. Lagu ni yang sama dengan lagu ella tu kan?

    ReplyDelete
  9. Nadyya x suka menunggu la ni kiranya? XP

    saya x sure la lagu apa yang saya benci.. lagu ella kot.

    ReplyDelete
  10. aloooo. kita suka laguu ni. HAHA. :3

    ReplyDelete
  11. haha. ni lagu untuk awek amran ismail eh? kekeke.

    ReplyDelete
  12. lirik dia boleh tahan mean gak lahhh

    ReplyDelete
  13. hahaha samalah reason kita sebab tak suka sesuatu lagu..
    bukan sebab tak best tapi sebab lirik liriknya T.T

    ReplyDelete
  14. Sama macam lagu Ella tapi liriknya diubah..tak suke benda yang diciplak.

    ReplyDelete
  15. Ade sebab lah tu ehh kenape nadya benci. haaaa tell me!

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD