Tuesday, September 16, 2014

Wordless Tuesday #5

Hai!Hai!

HAHAHA Saya akan tanya sehingga awak sebut nama saya ;)

10 comments:

  1. sengal gilaa.. hahahah.. pernah kena gini ke Nadyya :P

    ReplyDelete
  2. okay..okay...kita suka, minat kat awak :)

    ReplyDelete
  3. Choiiiiiii .. Takdalahhhh , tak minat kat sapa-2 pun . Jangan la paksa kita ^_^ hahaha

    ReplyDelete
  4. Awww. so sweet lah lelaki tu. hahaha xD

    ReplyDelete
  5. wah..sabar sungguh lelaki ni ye??kuat berusaha tu..heheh

    ReplyDelete
  6. Haha banyak sgt wordless ni. Boy tu tak paham bahasa ke apa

    ReplyDelete
  7. Hahahaha..kalau kta sebut nama org lain macam mana?heheh

    ReplyDelete
  8. kalau remy tanya, terus je jawab.., dia takyah ulang banyak kali.. hekhek

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya