Tuesday, September 9, 2014

9 September.

Hai! Hai!
Wah comel kan bunga bunga rose nih? kehkeh. Hah. ada apa dengan 9 September ni ? Harini merupakan birthday ibu aku dan nama ibu aku Ros. tuuyang terus letak gamba bunga rose ni!kehkeh. untuk birthday ibu aku kali ni aku belikan Shawl Halfmoon. dari harituu ibu sibuk suruh ayah belikan. tuuyang aku belikan. tapii tuulaa shawlnya taksampai lagi. lambat sangat order kan. K aku beli kat Instagram. macam biasa laa aku shoping online. shoping kat kedai ke kedai nih tak bape minat laa pulak. kehkeh
Ini masakan aku untuk harini. Ikan duri masak asam pedas, Sayur sup dan ayam goreng. tadi aku tanya ibu "ibu nak lauk apa?" ibu jawap "ikan masak asam pedas".terus aku masak.. tadaaa. hikhik. terliuqqq tak? ;p aku nihh memang tak reti buat buat kek. tapi masakan nasi pon ok kan? kenyang lagi kan?kan? HAHAHA
Happy birthday untuk my mom! semoga diberikan kesihatan yang baik dan dipanjangkan umur. Ameen :) i l o v e y o u !
Nota Jejari : Nanti malam baru makan kat luar. konon kononnya sambut birthday ibu kan. Kbye.

19 comments:

  1. AS SALAM. wahhhh terliur akak tengok..selamat ulang tahun kelahiran kat mak ye..dear :)

    ReplyDelete
  2. wahh epy beday auntie ros. hehe boleh tak?

    ReplyDelete
  3. Happy birthday utk Ibu akak. Hehe. Terliuqq sangat ni. Dah la tengah lapar ni. Adehh :(

    ReplyDelete
  4. wahh .. kirim salam ngan mak akak.. kata "aidil milad said ~"

    Semoga hidup diberkati Allah :D

    ReplyDelete
  5. Selamat harilahir buat ibu nadyya tu, akak ingatkan beli bunga ros yg byk tu buat ibu hikss. Asam pedas? Sedap tu :-)

    ReplyDelete
  6. ayam tuh ..ayam tuh...
    ye ke goreng sedirik..tah tah beli kat KFC...
    hahahahahahah...gurau je..

    ReplyDelete
  7. Bgus nya masakkan tok mak time bedeh! boleh jdi calon menantu solehah ni! :D

    ReplyDelete
  8. happy birthday to ur mom... itu hadiah terbaik masak utk ibu... pas ni boleh masak utk KM rasa pulak hahaha..

    ReplyDelete
  9. Happy birthday Aunty :) Semoga pnjg umur murah rezeki :)

    lauk2 tu buat Cik Mimie terliur..mmm :)

    ReplyDelete
  10. Happy birthday Aunty :) Semoga pnjg umur murah rezeki :)

    lauk2 tu buat Cik Mimie terliur..mmm :)

    ReplyDelete
  11. happy birthday aunty Ros ^^,

    ikan duri tu memang nama dia ikan duri ke? x pernah dengar. muahaha. sobs T_T

    ReplyDelete
  12. Happy Birthday untuk Auntie Rose..bestnya ada anak dara pandai masak ni.

    ReplyDelete
  13. ala, kite tak pandai masak ikan masak pedas mcm nad tu. meh resipi. hehe

    ReplyDelete
  14. Mak aihh. Boleh masak ek? Tercabar akak. hahaa

    ReplyDelete
  15. Waa.. happy belated birthday untuk makcik Ros ye hehe.. Alamak.. nasib baik dah makan.. tapi lapaq balik tengok gambar.. adoyai T_T

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya