Tuesday, September 9, 2014

9 September.

19 comments:

  1. AS SALAM. wahhhh terliur akak tengok..selamat ulang tahun kelahiran kat mak ye..dear :)

    ReplyDelete
  2. wahh epy beday auntie ros. hehe boleh tak?

    ReplyDelete
  3. Happy birthday utk Ibu akak. Hehe. Terliuqq sangat ni. Dah la tengah lapar ni. Adehh :(

    ReplyDelete
  4. wahh .. kirim salam ngan mak akak.. kata "aidil milad said ~"

    Semoga hidup diberkati Allah :D

    ReplyDelete
  5. Selamat harilahir buat ibu nadyya tu, akak ingatkan beli bunga ros yg byk tu buat ibu hikss. Asam pedas? Sedap tu :-)

    ReplyDelete
  6. ayam tuh ..ayam tuh...
    ye ke goreng sedirik..tah tah beli kat KFC...
    hahahahahahah...gurau je..

    ReplyDelete
  7. Bgus nya masakkan tok mak time bedeh! boleh jdi calon menantu solehah ni! :D

    ReplyDelete
  8. happy birthday to ur mom... itu hadiah terbaik masak utk ibu... pas ni boleh masak utk KM rasa pulak hahaha..

    ReplyDelete
  9. Happy birthday Aunty :) Semoga pnjg umur murah rezeki :)

    lauk2 tu buat Cik Mimie terliur..mmm :)

    ReplyDelete
  10. Happy birthday Aunty :) Semoga pnjg umur murah rezeki :)

    lauk2 tu buat Cik Mimie terliur..mmm :)

    ReplyDelete
  11. happy birthday aunty Ros ^^,

    ikan duri tu memang nama dia ikan duri ke? x pernah dengar. muahaha. sobs T_T

    ReplyDelete
  12. Happy Birthday untuk Auntie Rose..bestnya ada anak dara pandai masak ni.

    ReplyDelete
  13. ala, kite tak pandai masak ikan masak pedas mcm nad tu. meh resipi. hehe

    ReplyDelete
  14. Mak aihh. Boleh masak ek? Tercabar akak. hahaa

    ReplyDelete
  15. Waa.. happy belated birthday untuk makcik Ros ye hehe.. Alamak.. nasib baik dah makan.. tapi lapaq balik tengok gambar.. adoyai T_T

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya