Tuesday, September 9, 2014

[10 DAYS CHALLENGE] Day 10 - 10 Secrets

16 comments:

  1. 1,2,3,5 sama je...

    yg pasal hutang tu mmg kena jugak mintak...kalau tak mmg liat nak byr...kadang kak Sally berseloroh je..sambil buat muka "kau belum byr hutang.."

    ReplyDelete
  2. eh pyka pon rabun tao tapi tak suka pkai spek . pkai time perlu shja . suka laki pkai spek eh ?? tunang pyka pkai spek ktgori comel jgk la eh . hahaha :p

    ReplyDelete
  3. untungla akak .. susa nak nangis..

    ana ni sensitif.. senang sangat nangis.. orang lain punya kesedihan, ana turut terasa.. or bila kucing kesanyangan takda lagi, rindu orang.. itu antara yang bole buat air mata mengalir. Haish sensitif!

    ReplyDelete
  4. hehe..nie rahsia ttg diri ekk..ok dah tahu..hihihi

    ReplyDelete
  5. amran ismail..kalo ckp mesti angkat2 kening..

    ReplyDelete
  6. haha. camne nad boleh minat amran ismail? takpe2, kang kot berjodoh dgn abg senior serupa amran ismail tu ok gak tu. dah add fb kan? hehe.

    nad kite dah tolong klik kan. and kite baru buat 8share jugak. budak baru nak up kan. hehe tolong menolong amalan mulia :)

    ReplyDelete
  7. Wah, tiada rahsia antara kita lagi da..hehehe..nk tgk pic nad pakai spek :P

    ReplyDelete
  8. ain pun tak suka pakai spek.kalau mata dah kering pakai lens baru la tercari-cari spek.hehe

    ReplyDelete
  9. tahniah dah berjaya menghabiskan cabaran..

    ReplyDelete
  10. Dah bocor rahsia la yer. Tahniah kerana berjaya melengkapkan cabaran yer Nadyya ^_^

    ReplyDelete
  11. Nk lelaki pakai spek? Pesal lah lelaki rabun jgk yg d cari hihihi tp biasa lelaki pakai spek ni bijak kan :-)

    ReplyDelete
  12. salam. tak suka makan sayur??? alamak..sayur penting tau!

    ReplyDelete
  13. saya pun suka berangan. shhhh.. >.<

    boros pun sama. ish3.. pantang nampak benda menarik, terus nak beli. -.-

    pasal hutang tu, hmm, kalau kawan saya, dia g post quotes islamic pasal hutang kat fb orang tu. hahahaha..

    lelaki pakai spek? alahai. haritu baru terjumpa. jatuh cinta pandang pertama bab kata Kak JM. haha.

    ReplyDelete
  14. Eeei, tak suka makan sayur? cubit kanggg. hehe

    ReplyDelete
  15. tak suka makan sayur gak hehehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya