Thursday, September 4, 2014

[10 DAYS CHALLENGE] Days 5 - 5 Foods

20 comments:

  1. dalam banyak2 ni yaya tak suka coklat . suka mee goreng dengn kek batik :D

    ReplyDelete
  2. awat semua fevret makanan kita sama ni? >_< haha..

    ReplyDelete
  3. nak bah mata kucinng....tak tahan tengok..heheh

    ReplyDelete
  4. Yang No.5 tu memang favourite Cik Mimie semangkuk x cukup..kena bermangkuk2..hahaha.. :)

    laparnya perut Cik Mimie tgok entry Nad yang ni.. >_<

    ReplyDelete
  5. tomyamm tuu~~ baru lepas makan mamee chef tomyaam. hahaha. XD

    ReplyDelete
  6. Semua yg nadya list tue mmg favourite akak jugak..=D

    ReplyDelete
  7. sampai ati pos camnih T_T ..haha.. terus I lapar taw, lebih2 g yg mee goreng tuh. kalau letak ladaa mesti ummmpph punya :D

    ReplyDelete
  8. tomyam! my favorite too!! hehe :D

    ReplyDelete
  9. buah mata kucing tu feveret ain.abah selalu beli tapi kenapa bahaya ye?risau plak dah makan banyak2 ni.

    ReplyDelete
  10. Alahai sedap nye tengok gambar :)
    Haha. Kenapa buah mata kucing bahaya? Festime dgr. Hehe

    ReplyDelete
  11. Dah lama rasanya tak makan buah mata kucing tu...

    ReplyDelete
  12. suka coklat... sedap nye... :D
    Kek batik tak brapa nak suka.. abang syaz suka kek batik.. :D
    Tomyam pon.. xbrape nak pandai makan tomyam.. tgk ade tomato.. :D

    ReplyDelete
  13. akk kurang sikit mee goreng. mihun or kuey teow okay. mee kuning akk tak suka. hehhe

    ReplyDelete
  14. akak pun suka mkn mee goreng, tom yam dan buah mata kucing yg lain2 tu x berapa sgt

    ReplyDelete
  15. Mi goreng, coklat. Dan lagi satu.. saya suka pizzaaa~ >_<

    ReplyDelete
  16. saya sama dengan sis - coklat and tom yam. hehehe

    tapi tom yam xley makan banyak sangat. gastrik. asid.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya