Thursday, September 4, 2014

[10 DAYS CHALLENGE] Days 5 - 5 Foods

Hai! Morning :D


Cer tengok Quotes atas ni? Fakta ke Auta?HAHAHA. Harini da masok hari kelima untuk 10 Days Challenge Days 5 - 5foods. kalau ikotkan hati semua aku suka makan. tuuyang sekarang da tembam sangat lahaiii >,<

1- Mee goreng

Pehhh. terliuqqq ark? Aku paling suka makan mee goreng! kalau makan kat luar. memang wajib order mee goreng. kalauu da lapar sangat baru order nasi. Tapi aku nihh takleh syok sangat makan mee goreng. sebab ade masalah perot.. sikit sikit sakitt perot.. senstifff. makan mee goreng lagi laa.. ayah selalu ingatkan jangan nak makan banyak banyak. takpon suruh order makanan lain >< haihh parah kan? da makan faverettttt!!

2- Coklat

Pehh. comel kan? macammacam bentuk! Yehh. aku tersangat suka makan coklatttt. tak kira laa air ke, kek ke, aiskrim ke. cumaaa kalau coklat ade kacang je aku tak suka! HAHAHA. Sebabbbbb makan kacang je mesti muka keluar Jerawat. hakikatnya muka memang dah berjerawat. sadissss kann? krik krik krik

3- Buah Mata Kucing

Ini buah paling aku suka. tapi kat rumah aku jarang beli. ayah aku cakap bahaya. tapi aku lupa bahaya sebab pe. yang aku tahu buah ni sedap! HAHAHA. dulu kan masa aku kecik kecik aku pelik gilaaa "Ehh apesal nama buah ni mata kucing? amek mata kucing ke? ciann kucingg" kesian kesian tetap makan jugak buah nih. HAHAHA faktanya sampai sekarang aku takdapat jawapan tau. korang ada jawapan tak? hehe

4- Kek Batik

Ini bukan kek batik aku buat ye. kalau kek batik aku buat serupa apa dah.. yang penting sedappp! ehhhh *AngkatBakulSendiriNampaknyaa! HAHAAHA* Oke, dalam banyakbanyak kek. kek batik jugak tersenarai kan?HAHAHA. nak tahu sebab pe? Sebabnya hanya kek batik je aku reti buat! HAHAHA. kek lain aku malas buat ><  dannnn aku pena bagi kek nihh kat Afi tauu. dia kata sedapppp dan nak aku buatkan lagi untuk dia!!!! *kembangKottttt* 

5- Tomyam

Ni antara makanan faverett aku jugak. Tomyam campur, bihun tomyam, dannn megii tomyam jugak. HAHAHA. ingat lagi, masa belajar dulu. Asal nak balik Hostel mesti akan beli megi tomyam dulu. sikit sikit tomyam. dan lepas makan tomyam mesti sakittt perot.. padan muka aku. HAHAHA ><

Jemput baca ;

10 Days Challenge #1
10 Days Challenge #2

Tolong klik SINI dan SINI ye. Thanks :D

20 comments:

  1. dalam banyak2 ni yaya tak suka coklat . suka mee goreng dengn kek batik :D

    ReplyDelete
  2. awat semua fevret makanan kita sama ni? >_< haha..

    ReplyDelete
  3. nak bah mata kucinng....tak tahan tengok..heheh

    ReplyDelete
  4. Yang No.5 tu memang favourite Cik Mimie semangkuk x cukup..kena bermangkuk2..hahaha.. :)

    laparnya perut Cik Mimie tgok entry Nad yang ni.. >_<

    ReplyDelete
  5. tomyamm tuu~~ baru lepas makan mamee chef tomyaam. hahaha. XD

    ReplyDelete
  6. Semua yg nadya list tue mmg favourite akak jugak..=D

    ReplyDelete
  7. sampai ati pos camnih T_T ..haha.. terus I lapar taw, lebih2 g yg mee goreng tuh. kalau letak ladaa mesti ummmpph punya :D

    ReplyDelete
  8. tomyam! my favorite too!! hehe :D

    ReplyDelete
  9. buah mata kucing tu feveret ain.abah selalu beli tapi kenapa bahaya ye?risau plak dah makan banyak2 ni.

    ReplyDelete
  10. Alahai sedap nye tengok gambar :)
    Haha. Kenapa buah mata kucing bahaya? Festime dgr. Hehe

    ReplyDelete
  11. Dah lama rasanya tak makan buah mata kucing tu...

    ReplyDelete
  12. suka coklat... sedap nye... :D
    Kek batik tak brapa nak suka.. abang syaz suka kek batik.. :D
    Tomyam pon.. xbrape nak pandai makan tomyam.. tgk ade tomato.. :D

    ReplyDelete
  13. akk kurang sikit mee goreng. mihun or kuey teow okay. mee kuning akk tak suka. hehhe

    ReplyDelete
  14. akak pun suka mkn mee goreng, tom yam dan buah mata kucing yg lain2 tu x berapa sgt

    ReplyDelete
  15. Mi goreng, coklat. Dan lagi satu.. saya suka pizzaaa~ >_<

    ReplyDelete
  16. saya sama dengan sis - coklat and tom yam. hehehe

    tapi tom yam xley makan banyak sangat. gastrik. asid.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya