Saturday, September 20, 2014

Wordless Saturday #3

Hai! Hai!

Rindu aku tak? HAHAHA. tadaaa~ ini bunga yang ibuayah aku bagi masa aku convo semalam. tengok tengok bunganya segar lagi. balik rumah terus carek benda yang leh masokkan bunga ni tapi takjumpa. akhirnyaa amek botol air. potong sikitt. dan letak air skitt. teruss masok bunga dan daun daunnya. HAHAHA. sebenarnya aku tak minat pon bunga bunga ni. dah tengok bunga ni comel dan diberi oleh ibuayah aku. kene la hargai kan.. dan kesanggopan mereka menghantar ke KL.. tak terbalas kann. 

#Alamak wordless kali ni macam panjang lebar pulak. HAHAHA. pasal entry convo esok kott baru update. gamba dengan membe membe dan pensyarah aku. banyak tak dapat lagi. HAHA. tunggu K. 

Sekian.

11 comments:

  1. ohhh . akak konvo ea semalam ? tahniah kak !

    ReplyDelete
  2. Tahniah yer Nadyya... Wow ibu ayah bagi bunga yer ^_^

    ReplyDelete
  3. Tahniah Nadyya! Mesti seronok segala penat lelah rasa berbaloi dengan konvo. Tahniah!! :)

    ReplyDelete
  4. Tahniah Nad da selamat da..hehehe.. :)cantiknya bunga tu :) Cik Mimie suka bunga tapi tak suka jaga..hahahaha..:)

    ReplyDelete
  5. tahniah......nak suruh tahan letak panadol dlm botol tuh.............mana tahu pokok bunga tuh demam..hehehehe



    gurau jer..tp serius tau...kalau letak pandol bunga tahan lama ...trylah buat!

    ReplyDelete
  6. tahniah. kira ibuayah g la konvo nad kan. hehe. haritu dorang buat seprise la tu :)

    ReplyDelete
  7. dapat bunga dari parents lagi sweet kan ^^,

    dah x sabar nak layan gambar ni. hehe

    ReplyDelete
  8. tahniah nadya. bukan senang nak konvo taw. hhe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya