Monday, September 22, 2014

The Liebster Award by Budak

10 comments:

  1. wahhh berjaya jugak nadyya jwb akhirnya kan hehehe

    ReplyDelete
  2. @anamizu tuuulaa.. bkn snang nk jwp ni..kehkeh

    ReplyDelete
  3. wwakakakkakaa..... soalan kak budak ni memang hebakkkkk...... kaksha pun tak terfikir cenggitu...

    ReplyDelete
  4. tahniah kerana berjaya menjawab. hehe. suka pantun tu.
    tapi kite x nak jd cikgu sejarah sebab tu la subjek paling susah nak lulus.
    mekaseh ye jwb soalan senang2 itu :)

    ReplyDelete
  5. haha. LA budak ni boleh tahan mencabar minda. hiihi

    ReplyDelete
  6. Hahaha pantun takleh blah baq hanggg . Sokong jawapan number 12 . Dayah tak jawab lagi . Senang sanggat soalan pun =.='

    ReplyDelete
  7. Tahniah Nadyya kerana berjaya jawab soalan budak dengan cemerlang. Hehe ^_^

    ReplyDelete
  8. Hahahaha..tak pasal termasuk dalam senarai jawapan nad...hehe..sama-sama nad syg..

    pantun tak boleh blah!! :P

    ReplyDelete
  9. hehehe. XD rajinnnya menggugel. /;3

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya