Sunday, September 21, 2014

Wordless Sunday #6

Hai! Hai!


Dah jodoh tak kemana kan? kan? ;)

11 comments:

  1. Tak ada jodoh lagi, nikah ngan orang satu lagi hehehe... ni mesti ada orang tanyakan? kan? kan?

    ReplyDelete
  2. KALAU TADER JODOH KAT DUNIA BIDADARI SYURGA MENUNGGU :D

    camana konvo...?

    ReplyDelete
  3. yes...totally agreed..hehe...betul,ada jodoh tak kemana..

    ReplyDelete
  4. Nak tunggu bidadari cam Aiman cakap tu la... Hehe ^_^

    ReplyDelete
  5. kan?? apa susah... takde jodoh, buat tak tahu je laa... kaksha plak menyumpah2.... adoi... awat laa kesabaran tu tipis je dalam diri kaksha...

    suka pulak tengok quotes ni..

    ReplyDelete
  6. betul..betul..betul..kalau jodoh tak kemna :)

    ReplyDelete
  7. nak cari org lain tu yg susah tu. hmmm

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya