Thursday, September 25, 2014

Wordless Thursday #3

Hai! Hai!
Pagi nih berfeling cinta cintun pulak!hahah. terdengar lagu Yuna - Lautan. terus terasa nak feling feling pulak. kehkeh. lagu nih sesuai untuk lagu tema kawin tauu . sebab? Siapa sangka kita berdua bersama akhirnya. Nampak kan? dah dah jom layan lagu nih. 


Cinta ini tanda hati
Aku kau yang punya
Siapa sangka kita berdua
Bersama akhirnya

Oh biarkan ribut dan hujan
Datang menduga aku engkau ada
Oh biarkan seluas lautan
Ku renangi jika aku kau perlukan
Oh biarkan kerna aku kau ada

 Tiada cela engkau sempurna
Yang teristimewa
Seandainya tiada istana
Ku mencintaimu seadanya
Yeah..

Oh biarkan ribut dan hujan
Datang menduga aku engkau ada
Oh biarkan seluas lautan
Ku renangi jika aku kau perlukan
Oh biarkan kerna aku kau ada

Oh siapa sangka Cinta yang kita bina
Akhirnya bersemi jua
Oh biarkan
Kerna kini kau ku ada

Oh biarkan ribut dan hujan
Datang menduga aku engkau ada
Oh biarkan seluas lautan
Ku renangi jika aku kau perlukan
Oh biarkan ribut dan hujan
Datang menduga aku engkau ada
Oh biarkan seluas lautan
Ku renangi jika aku kau perlukan
Oh biarkan kerna aku kau ada


#Dulu tak berapa minat lagu lagu Yuna ni. sebab slow kan. tetiba jadi minat pulak lagu ni. hahaha. Mesti layan lagu ni kejap je. sebab jenis aku. kalau suka akan play banyak banyak kali. pastuu nanti mesti jemu. bila dah jemu terus buang lagu tuu. hahaha . Kbye!

8 comments:

  1. amboi..lagu die..feeling2 jiwang gitu..hehehe :)

    ReplyDelete
  2. ana ada dengar lagu ni dekat hot fm :D

    ReplyDelete
  3. ehem berbunga2 la hati ea nad? hehe

    ReplyDelete
  4. Kaksha stress dengar suara yuna, tapi suka lagu cinta sempurna... hee~

    ReplyDelete
  5. saya suka satu je lagu yuna. hahaha.. saya x mnat sangat indie...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya