Thursday, September 4, 2014

Wordless Thursday #4

Hai! Hai!



Yesss. it's me!



Aku tetap seorang wanita :)



Sekian.

17 comments:

  1. yeahhhh i totally agree with this quote .. ^_^

    ReplyDelete
  2. setuju..wanita kalau tegas mesti dianggap garang dan kasar..padahal kita cuma nak lindungi diri kita..

    ReplyDelete
  3. betul,wanita yang berkasar tu selalunya dah letih berlembut tapi dia tetap ada naluri wanita

    ReplyDelete
  4. ye, kite ganas tapi kite still perempuan. hehe :)

    ReplyDelete
  5. Sokong.
    Tapi, jangan jadi ibu yang kaki dera macam yang kluar dalam berita2 di tv sebelum ni.

    ReplyDelete
  6. kan.. walaupun luaran nampak tough .. tapi dalaman hanya Allah yang tahu :')

    ReplyDelete
  7. kalau dia lagak seperti tomboi pun still x hilang sifat kewanitaan tu kan

    ReplyDelete
  8. jadi tomboy macam mana pun, tetap nampak kewanitaannya... kan??

    ReplyDelete
  9. betul!

    ada sorang laki ni cakap dia suka saya, tapi dia suruh saya ubah perangai. dia kata saya kasar sangat.

    dia ingat saya ni suka ke nak tnjuk gedik dekat semua lelaki. biarlah manja2 dengan suami je. -.-

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya