SEGMEN BLOGGERS : 20 FACTS ABOUT ME

Hai!hai!
mehh join segmen nih. saling kenal mengenali. yehh! ;)
Comel kan banner bawah ---
*Klik banner untuk join*

1- Berumur 22 tahun. *Muda lagi kan?kehkeh*

2- Anak sulong dari dua beradik. dan adik aku laki yang sangattttt handsome lagi poyo! *tapi ramai cakap "Awak bongsu kan?" nampak takkkk maksod aku apa?

3- Obses warna pink.

4- Obses Shawl. *Fakta tak suka pakai tudung bawal*

5- Suka mengayakan shawl macam macam gaya *Sebab tuu aku pena jadik akak fessy untuk kursus solek + gaya shawl time kat kolej dulu. heee*

6- Obses Novel *Berharap sangat nt aku nikah hantaran nak novel 3buah plesss?hihi*

7- dan sekarang Obses jubah jugak *tak berminat pakai baju kurung ><*

8- Suka solek tapi malas! errr. *suka pakai gincu/lipgloss dan bedak je. lebihlebih tak minat*

9- Sangat rajin conteng muka orang errr maksod aku solekkan muka orang! sebab tuu pena berangan nak jadik akak andam not mak andam! kehkeh *bajet muda sangattttt*

10- Tak banyak cakap.

11- Suka Shoping Online!

12- Tak suka Shoping kedai ke kedai. buat sakit kaki. menunggu dan menunggu. lagi lagi teman adik shopingg. fuhh macam gegirl. sebab tuu suka shoping online! klik, klik dan bank in terus duit. takyah jalan sana sini justt gi bank je kan.

13- Susa nangiss dan tak suka nanges depan orang walaupon orang itu adelah adk aku. tetap tak suka. terusss lagilaa takleh nanges! hihi

14- Kawan aku selalu cakap aku nih BAHAYA! sebab dia belom cakap lagi aku da cakap dulu apa yang ingin dia cakap! hahah. sampai dia cakap "Nad ni guna ilmu apa? macamne Nad bole baca hati kite nih?"

15- Bila bercakap suka pandang mata ke mata. kalau mata cantek lagi suka pandang!HAHAHA.

16- Suka senyum dan gelak tak hingat dunia!

17- Sangat suka tengok lelaki pakai spek. Walaupon nampak macam nerd ia tetap ciri-ciri lelaki idaman aku! alahaii ;)

18- Rabun jauh dan rabun silauu tapi tak suka pakai spek.

19- suka berangan.

20- Suka syok sendiri. contoh ; laki tuu pandang aku je senyum, senyum dan senyum "ehh dia suka aku" last last laki tuu ngaku "sory saya tak suka awak" wuuuuuu

Sekian.

Tag;

Done.

CONVERSATION

23 Comentarios:

  1. Nasib baik x tag akak heeee
    Antara facts nad tu ada yg sama ngan akak lah terutama prt suka shwl dan jubah tu, pastu bila ckp suka pandang mats heee give me 5

    ReplyDelete
  2. wahhh .. dari mata turun ke hati gituu

    ReplyDelete
  3. hahaha..peminat pink..sy x brapa..

    thanks join segmen :)

    ReplyDelete
  4. alaa...ala...alaaa...hahahaha...okay...nnt kak sally buat KALAU rajin :P

    ReplyDelete
  5. Jenuh kumpul fakta yer… selamat bersegmen Nadyya ^_^

    ReplyDelete
  6. bestnya segmen ni kan..boleh mengenali sesama blogger..

    ReplyDelete
  7. wowowwwoooo.. haha.. 20 fkta ttg awak kita tau dah.. kah kah kahh :P

    ReplyDelete
  8. oh i see, kita sebaya rupanya. baru tahu. ahaha. adeh.

    saya x obses warna pink tapi rasanya banyaklah juga barang warna pink. perempuan.... hehe..

    saya suka shawl and novel juga! tapi nape 3 je mnx? mnx banyak sikit XP

    ReplyDelete
  9. oh, nak jadi kak andam ye? nnti saya kwen ley la mnx tlg Nadyya. bole? xP

    17 tu betul!!!! kalau x dapat, bole menangis agaknya. hehehe....

    saya sebelum tidur mesti wajib berangan. baru ley tdo XP

    thanks tag kita! nnti saya buat ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahhh...sama ya untuk no.17.
      Jangan share pakwe yang sama sudah xD

      Delete
  10. owh,, kira adik nadya yg belajar kt utem ni lelaki la.. hahaha.. sama la kita.. org xcaya ckp umo 22... wah.. nak hantaran 3 buah novel.. kenapa tak 30?? hehehe

    ReplyDelete
  11. hahahaha...no 14 paling lawak sekali... :D

    ReplyDelete
  12. ayat last tu cam comel je..!! haha... macam kaksha suka perasan, kekonon bila mamat tu usha, konon suka kat kita tapi hampehhhh

    ReplyDelete
  13. Waaaaa..Cik Mimie di tag..byknye 20 fakta nk kna bagi...hahahaha..papepun..thank you ye :)

    Cik Mimie pun suka shopping online..sampai mak bebel..hari2 poslaju dtg mesti hntar brg adik...hahaha :p

    ReplyDelete
  14. haahaahaaaa..untunglah laki dia nanti...nnti mas kawen rm2000 ganti dgn 3 biji novel..huahuahuahua... :D

    ReplyDelete
  15. hantaran novel 3 buah je? mintalah 3 lori. haaaa~

    ReplyDelete
  16. salam. ok da tahu sedikit sebanyak pasal nadya hhee...22? ehh tak jauh rupanya kita..ingatkan nad sweet 19 hehehhe

    ReplyDelete
  17. banyak nye fakta nad. haha. pasni jadi r mekap retis lak. takkan kak andam je. hehe

    ReplyDelete
  18. singgah dari segmen yang sama
    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/10/new-segmen-bloggers-20-facts-about-me.html

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD