Thursday, November 27, 2014

The Liebster Award #16 - Yaya Ismail

21 comments:

  1. hehe . terima kasih kak nadya sudi jawab :) anak sedara ada jantung berlubang ? Allah . moga cepat sembuh :) moga dia tabah :) tang status tu rumit tu . hahaha . thanks akak , yeahh yaya kuat :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. samasama kasih ^-^
      inshaallah, amin. semoga dipermudah kan. dan diberikan ketabahan :)

      Delete
  2. Indahnya maksud nama Nadyya :)
    Best kan lagu tu...tapi dah beberapa kali akak dengar diorang pasang kat hotfm, tajuk lagu & nama kumpulan lain...konpius jap!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks kak ^-^
      serius? kena denga radia hotfm ni ;)

      Delete
    2. Haa,..rajin gak kuar kt hot. Tapi Nadya dah download kan,...akak tak sempat lagi cari video klipnya.

      Delete
  3. Cantik mksud nma naddya tu..moga anak sedara nanad diberikan kesembuhan ya..amin

    ReplyDelete
  4. Baru tahu erti maksud Nadiah tu kesetiaan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee nanti bole la taruk kat nama anak nt ;P

      Delete
  5. Suka quote tu..bermakna sangat :) Semoga anak buah nanad segera sembuh :)

    Chaiyok2 for new life nanad :)

    ReplyDelete
  6. Semoga dipermudahkan dapat kerja dan dipermudahkan dalam melakukan kerja nanti... Semoga anak buah Nadyya kembali sembuh ^-^

    ReplyDelete
  7. Sama la..takpenah pikir yang no. 10 tu.
    Tak terjangkau akalku.

    ReplyDelete
  8. Semoga anak buah Naddya sihat & sembuh seperti sediakala.

    ReplyDelete
  9. cikfafa pun paling suka badminton. tapi dah lama dah tak main. keras dah tangan. hehe

    ReplyDelete
  10. moga anak sedara nadya tabah menghadapi ujian.

    ReplyDelete
  11. Cantekk maksud name nadnad tu..
    and tok anak sedara nad tu smoga cpt sembuh.. keluarga tabah

    ReplyDelete
  12. semoga dipermudahkan kerja. good luck ye Nanad :D

    saya mnat badminton jugaaaaaaaaaaaaaaa!! hehehe... jom main sama2 kalau kita jmpa nanti. heee

    ReplyDelete
  13. tak pernah dengar lagu yang neddy suka tu.. heheh.. playlist penuh lagu kepop.. semoga urusan kerja dipermudahkan.. nanti dah gaji boleh banje k..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya