Friday, November 28, 2014

The Liebster Award #16 - Nur As

25 comments:

  1. Mudah je soalan nya..macam sembang kedai kopi pulak..ekekek

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. penah sekali kene sakit gg. memang seksa. huu

      Delete
  3. 15 soalan tuu. nak buat 1 soalan pun dah mati akal. hahah.
    sama la, cikfafa pun kalau sakit gigi kumur air garam ja. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulaa. ritu nadya lg la. dah siap2 nak tag org. sekali part soalan.. pehh langsung xde idea. hahaha

      Delete
  4. sikitnya minum air nanad..minimum 8 gelas dik..sila amalkan..haha..walhal akak pun x disiplin minum air suam..x sampai pun 8 gelas sehari huhu :p

    ReplyDelete
  5. Anda di tag.. :)

    http://hanwoohwan.blogspot.com/2014/11/first-giveaway-by-eilya-maisara.html

    ReplyDelete
  6. zizie pun kumur air garam kalau sakit gigi... hihi

    ReplyDelete
  7. akak ingatkan nak jawab liebster award ni semalam...tapi jawapan akak kelaut semua...last2 tak publish...heheheh :D

    ReplyDelete
  8. hehe. baru perasan jugak soalan nur as lebih 4. hehe.
    nadya, nak tanya lagi, camne nak buh jarak antara iklan nuff petak atas ni dengan ruang komen? kite punya mcm rapat sangat. hehe

    ReplyDelete
  9. Kumur air garam memang baik :) kalau kena ulser pun boelh kumur air garam, p kena tahan pedih sikit la..hehehe :)

    ReplyDelete
  10. Wahh boleh try ni, sakit gigi, kumur garam.. Berkesan tak? Btw alhamdulillah setakat ni, ina tak pernah lagi kene sakit gigi.. Kalau blh, tak nak lah..

    ReplyDelete
  11. Sakit gigi leh baik ng kumur air garam ke.. sllu dengar kalu kene ulser je

    ReplyDelete
  12. betul. rumah xde, susah la.. hahaha.. saya ada lesen, tapi takut nak bawa kete... waaaa..

    menarik juga kumur air garam ye...kalau saya, xtahulah. hahaha..

    madus tu apa?

    ReplyDelete
  13. Baik cari rumah dulu sebab rumah makin lama makin mahal. Kereta makin murah.

    ReplyDelete
  14. soalan yang sempoi dan jawapan yang selambaa. hiks.

    ReplyDelete
  15. uish samalah. kumur air garam.. untuk hilangkan sakit sementara. tak pun amek garam tu letak ngan ubat gigi then gosok..

    ReplyDelete
  16. Baru perasan soalan nur as lebih.
    Boleh hilang ke sakit gigi kumur dengan air garam ??

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya