Tuesday, November 25, 2014

Adakah ini pengakhirannya ?

37 comments:

  1. Alhamdulillah, rezeki nanad :) Cik Mimie doakan semuanya berjalan dgn lancar dan nanad dapat sesuaikn diri dengan dunia baru ni :) Gudluck Nanad :)

    ReplyDelete
  2. semoga dipermudahkan segalanya awak. doa banyak banyak deh :)

    ReplyDelete
  3. Tahniah ya! Moga dipermudahkan segala urusan :)

    ReplyDelete
  4. Tahniah k... Semoga segalanya dipermudahkan yer Nadyya ^-^

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ zumal. inshaallah. mudah-mudahan , amin ^-^

      Delete
  5. sblm awk g intebiu tu nape awk x pk kemungkinan2 tu seme? huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah pikir byk2 kali kak. lagi2 sedara crek kn keje. mcm xsmpai haty lak. wuu

      Delete
  6. Alhamdulillah..dah dapat kerja dekat JB. Cuba dahulu kerja, sekurang-kurangnya setahun. Zaman sekarang nie nak dapatkan kerja yang lebih baik agak terhad...susah. Semoga berjaya dalam kehidupan...Aamiin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeh. setuju. lagi2 sekarang ni banyak sangat org pandai2.. huhu lg susa nak crek keje kan. alhamdulilah. thanks kwn ucu, inshaallah, amin :)

      Delete
  7. tahniah kak nadya :) mesti rinduuu kak nadyaa nanti sb xdek kelibat kak nadya dekat blog :( kak nadya , inshaAllah , you can survive kak , beginning memg sush . InshaAllah , Allah permudahkan semuanya untuk akak :* sayang kak ndyaaaa !

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq yaya. alolo tamo sedih2. inshaallah hujung minggu akak update jugek entry. huu. aminnn. tq again yaya. soo terharuuu :'D

      Delete
  8. good luck nadya :)
    in sha Allah ada hikmah atas semua ini. moga nadya lebih kuat dan ada jalan penyelesaiannya nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ kak HSB ^-^
      semoga dipermudahkan. amin :)

      Delete
  9. wah, tahniah100x nadya! rezeki jangan ditolak. hehe. tak lama dah la, minggu depan kan. semoga semua dipermudahkan. all the best for your new job! ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ cik fafa :) amboii.. jangan ingatkan. seram tau. kekeke
      Inshaallah amin ^-^

      Delete
  10. hurmm tu la susah jugak bila org tlg rekemenkan keje kan
    jadi x sampai hati pulak nk tolak.. xpela moga2 dipermudahkan urusan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuulaa kak. rasa mcm nak jerit pon ada. bila orang org da tlg kan. terima jela. aPa-apa pon smoga diberikan ketabahan haty la.. huu inshaallah kak :)

      Delete
  11. sayang nye. jangan lah berenti blogging

    ReplyDelete
    Replies
    1. takde la sampai berhenti blogging. cuma lpasni da jarang sgt blogging la. huu :)

      Delete
  12. tahniah naddya..tumpang hepi gak dengar dapat keja..pikir yang positif ya..semoga dipermudahkan segalanya..amin..pasti kami akan merindui nanad..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq kak Wana. inshaallah smua ni ada hikmahnya. huu soo touching.. wuu tq again kak wana :')

      Delete
  13. Good luck Nad tempat baru jgn sedih2 ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. inshaallahh kak.. ngah cuba jadi tabah. wuu

      Delete
  14. Alaaa dikk. So far nyaaa. Wuwuwu. Akak doakan agar semuanya jadi mudah. Amin.

    ReplyDelete
  15. Alaaaaa T_T dah jaranglah lepas ni baca entri kak nanad. :'( kerja elok-elok ye kak nanad!

    ReplyDelete
    Replies
    1. alolo tamo sdeh2 ye. akak akan update jugek nt. don worry. kekeke
      thanks Anis ^-^

      Delete
  16. alhamdulillah
    semoga nad jumpa jalan penyelesaian yang terbaik

    ReplyDelete
  17. Alhmdullilah rezeki.. ooo tu yg cr umah sewa kt jb tu... nnt rindue la nk bace blog nadnad kalau tinglkn...

    ReplyDelete
  18. good luck ye Nanad :) in shaa ALLAH semoga semuanya berjalan dengan mudah. ^^, i'm so happy for you!

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya