Saturday, November 1, 2014

Hello November !

            Assalamualaikum                      
Pejam celik pejam celik dah masok bulan november! Yeh. Yeh. terasa baru lagi masok bulan oktober -.-' wahai november please be awesome ok :D

Matlamat aku untuk bulan nih nak edit blog lebih matured lagi! HAHAHA Sekarang ni tak matured ke? Macam tak je. cer tengok kat sidebar penuh dengan icon icon comel tuu. rasa macam tak matured langsung! KAHKAH

Selain itu, untuk bulan ni. nak keje! nak keje! wahai Nadya plessss rajin. Wahai penyakit 'M' tolong lah pegi jauh jauh ok!


Sekian. Kbye!

15 comments:

  1. semoga bulan ni lebih baik dari bulan lepas ya..dan tambah rajin..heheh

    ReplyDelete
  2. yeahhhh jom upgrade !! happy november sapika cyg :)

    ReplyDelete
  3. Hehehe..amin :) Semoga bulan baru ni lebih baik dari bulan2 sebelumnya :)

    ada something tok Nanad :) http://norshamimi.blogspot.com/2014/11/10-pengomen-tegar-oktober.html

    ReplyDelete
  4. happy november kak nanad! semoga kak nanad jadi lebih rajin untuk bulan ni xD

    ReplyDelete
  5. hahahaha. okay aina edit hari tuu tak matured ehh. sorry. T.T

    ReplyDelete
  6. happy november ! semoga tercapai hasrat2 tu.. hihi. ^_^

    ReplyDelete
  7. Alaaa ok ape xmatured...
    Ala2 comell gituu...
    I love comel2...
    Hehehehe

    ReplyDelete
  8. da cantik da blog naddya, ce edit blog yana plak..hehe :p
    pesanan khas untuk 'M' tolg jgn dkt dgn naddya..huhu

    ReplyDelete
  9. Semoga tercapai hasrat Nadyya nak keje yer ;)

    ReplyDelete
  10. eh, comel je ginii. akak sukaaaaa.

    ReplyDelete
  11. Rajin betul asik nak edit blog.
    Bersemangat waja ni.:)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya