Friday, August 1, 2014

Fenomena Raya

15 comments:

  1. sweet la...akak pun larik tema tahun nie...

    ReplyDelete
  2. nak kahwin bile kak? muehehehe.. xD

    ReplyDelete
  3. ooooo hoiii.. usha jurukamera pulak dia. miahahah :p

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah dah raya kelima pun... Masih meriah. Zumal je kerja dari raya ketiga. Sedih... Paling sedih tahun nie tak raya dengan mak ayah... Sedara zumal yang tak pernah balik pun raya ni balik kampung gak...

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah dah raya kelima pun... Masih meriah. Zumal je kerja dari raya ketiga. Sedih... Paling sedih tahun nie tak raya dengan mak ayah... Sedara zumal yang tak pernah balik pun raya ni balik kampung gak...

    ReplyDelete
  6. adik akak pun kena soalan tu... hihi... tak pa.. akak memahami...

    ReplyDelete
  7. saya pun ada orang tanya soklan tu. tapi bukan tanya kat saya. tanya dekat emak depan saya -.-

    ReplyDelete
  8. Nadd yang mana ni? yang tepi sekali yer? cantik.... :)

    p/s: header awok cantik. [larikkk tajuk] heeeeee

    ReplyDelete
  9. alahai... nadya bila kwen.. nanti jemput tau.. hahahah :D

    ReplyDelete
  10. ehem . KAK NADYA ! "bila nak kawin" , hahaha :P

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya