Saturday, August 23, 2014

CPUV Nuffnang #15

Bismillah.
Hai! Selamat pagi. 


Nampak tak gamba atas? fuhhh. comel comel kan?HAHA. Ok!Again dapat CPUV nuffnang. kali ni dapat BE HP PC Demand Gen Digital. sangattt sangatt menarik kan? nampak je iklan ni kat atas header, sidebar dan bawah pos entry tolong klik ye. mana tahu tuptup aku dapat laptop HP yang comel comel nii ke. HAHAHA K thanks tauu ^^



Alhamdulilah. thanks En Nuff, ada rezeki banyak tolong bagi lagi tau. thanks :)


Nota Jejari : Ehem. tengok cursor kat blog aku nih bertukar. kali ni cursor rilakkuma. Hee comel tak? Aku berminat betol dengan kartoon rilakkuma ni tauu. tapi kalau teddybear rilakkuma lagi comel kan?kan? Kbye!

15 comments:

  1. Tahniah Nadyya...banyak CPUV on going...hasil kerajinan blogwalking...tahniah ye....

    ReplyDelete
  2. tahniah :D singgah klik smart invest

    ReplyDelete
  3. bestnya dpt cpuv baru..banyak yg tgh on going..masyukk ye..

    ReplyDelete
  4. tahniah kak ! yaya click iklan akak !

    ReplyDelete
  5. tahniah... bestnya., mama pun sangkut jugak yang itu

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah...rezeki2.. Tahniah nad :-)

    ReplyDelete
  7. Semuga sentiasa mendapat banyak lagi cpuv dan semuga jugak blog awak semakin berjaya dan mendapat menarik ramai lagi untuk singgah...
    Selamat berjaya ye sis

    Komen No 388
    http://jomsantaisekejap.blogspot.com/2014/08/jom-blogcomments-4.html

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah :) selamat berblogging..

    ReplyDelete
  9. Tahniah.. Huuhu. Bilaa kitaa pulakk nak dapat ni? (TεT)

    ReplyDelete
  10. salam. alhamdulillah...tahniah tau!

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya