Thursday, August 14, 2014

CPUV Nuffnang #14

Bismillah. Hai! Hai!
Tadi tengah hari stalker Nuffnang. tengok EA alahai dapat On Going lagi dari iH Media Liese. Aku pon taktahu sangat benda alah ni. hikhik tapi ade la research skit skit. ia bkenan contest pewarna rambut. ok ok meh jenguk :)


CIMG2369

liese



Nota Jejari : Alhamdulilah. rezeki bulan ogos. semoga dimurahkan lagi rezeki. Aminn. Kbye!

25 comments:

  1. alhamdulillah..murah rezeki.. tahniah..

    ReplyDelete
  2. eh kak nadya krrungkrung pon dapat cpuv nie samelah ^^
    nanti klau iklan nie muncul saya klik untuk kak nadya =)

    ReplyDelete
  3. waaaa... alhamdulillahhh.. rezeki laaa... macam mana nak dpt cpuv nihh erkk?? hahaha :D

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah :) Cik Mimie pun dapat jugak :) Jom kita menabung..klik2 sini :)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah bulan ogos rezeki melimpah ruah .. :D Tahniah Nad !

    ReplyDelete
  6. Salam.Akak nak tanya mn acam mana naikkan CPUV nuffnag akak?

    ReplyDelete
  7. wahh! kte singgah menabunggggggg :) klik klikk CPUV

    ReplyDelete
  8. Wahh..tahniah Nadyya..alhamdulillah..nanti nampak iklan tu wanie klik ye.. ^_^

    ReplyDelete
  9. wah wah tahniah sis , pyka tak brapa reti sgt guna nuffnag so tak brapa nak tahu sgt laa .

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah..saya pon dpt satu..:Dtahniah ya!

    ReplyDelete
  11. tahniah dear.... syukur,,.. rezeki tu

    ReplyDelete
  12. congrats kakkk... ehem.. dah seminggu ni kito tak jenguk nuff ni. hokhok. XD

    ReplyDelete
  13. jelesnya semua tengok tengah update cpuv... tahniah dalam sedih... huhu *boleh tak cam tu?*

    ReplyDelete
  14. Alhamdullilah. Akak pun dapat. hehe

    ReplyDelete
  15. tahniah! mudah-mudahan rezeki bertambah ^^,

    ReplyDelete
  16. Wah bnyk nye on going. Tahniah :)

    ReplyDelete
  17. Dapat jugakk. Tahniah untuk awak. :)
    Tak jumpaa lagi iklan tu kat sini. Nanti kalau ada saya klik yerrr :D

    ReplyDelete
  18. salam. alhamdulillah rezeki..tahniah dear :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya