Sunday, August 3, 2014

Tadi punya cerita ~

Hai. Hai. tadi punya cerita aka siang tadi punya cerita. errr macam sama je ayat tuu? -,-' BFF aku datang beraya. oklaa, dia seorang lelaki. dia kawan aku yang pertama menjejakkan rumah aku untuk raya taun ni!HAHAHA. kalau tak, raya pertama dia nak datang! memang taklaa kan. dahnya keluarga aku ramai. dalam masa seminggu je ponn sepupu sepapat ramai je datang beraya berebut rebut. tuupon ada lagi separuh tak datang beraya rumah tauuu. takpe takpe raya kan sebulan. sila sila ;p

nak dijadikan cerita, dia nak datang aku ponn sibuk la masak bihun tomyam la, kek batik laa. aku nihh kawan kawan nak datang baru laa sibuk nak buat kek batik tauu. yela kat rumah nih da banyak kek kott. soo tapayah membazir kan >.< aku ni dalam banyak banyak kek. kek batik je aku experttt! kek lain jangan harap la aku nak buat kann -,- maklom laa kek batik nihh pon pakwe comel aka budak kecik yang ibu jaga sukaaa sangat tauu ^^


alamak. gamba kek batik takde pulop. takpe lain taun la share! HAHAHA. lagipon kek batik aku kali ni macam tak bape nak jadi. dia nak datang kul 3ptg. kul 11 pg baru nak buat kan. macam lembik lembik la.. rupa kek batik da macam kek kainpelikat pulak ;P Hah! pulasan tuu memang setiap hari la beli kan. sejak raya nih bukan main suka lagi pulas2 ni. hikhik. jemputtt tengok ye semua. lalala.

sekian.


Nota Jejari : terasa penat pulak. goodnite. Kbye 

16 comments:

  1. Wah, best pandai buat kek batik sendiri. Pulasan tu.. dah lama tak makan >_<

    ReplyDelete
  2. kek batik ni senang dibuat .. nyum nyum sedapnya kek batik . nak sikit kak ! hehe

    ReplyDelete
  3. o em g dah lama tak mkn buah pulasan.. sedapnya tgk ranum...

    ReplyDelete
  4. Wah, tomyam favourite Cik Mimie..sedapnya :)

    ReplyDelete
  5. @Anis Ifham buat kek batik la paling senang tauu =)

    ReplyDelete
  6. nampak sedap betul mee hoon tomyam tu. nak sikit!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. akak pun expert buat kek batik jee. hahaha

    ReplyDelete
  8. wah, looks very tempting *terliur*

    saya x reti buat kek batik, cheesecake saya reti. hee

    ReplyDelete
  9. member saya tak ada lagi datang raya. sume dah final year. sibuk T_T

    ReplyDelete
  10. @Amy J hah! yg ni hebat. kek chese xreti buattt >.<

    xpe, nt ct ade la dtg beraya tuu ^^

    ReplyDelete
  11. suka makan kek batik tapi tak reti buat haha. rajin gila Cik Nad masak

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya