Thursday, August 7, 2014

Wordless Thursday #5



InshaaALLAH semoga dipermudahkan ^^


Saya, Awak, Dia dan Mereka


Ameen ~

19 comments:

  1. Yg susah bila family tak yakin and belum setuju :/

    ReplyDelete
  2. @Nadratul Syazwana kan? kene brusaha yakin kan family , yg penting doa kan. inshaaALLAH ALLAH mempermudahkan ^^

    ReplyDelete
  3. Tengah berusaha ke arah itu..semoga ALLAH permudahkan segalanya :)

    ReplyDelete
  4. Betul tu..sokong..bila dah nikah, hubungan dah hala, kan lebih baik..^_^

    ReplyDelete
  5. @Cik Mimie semoga dipermudahkan laa ye cik mimie ^^

    ReplyDelete
  6. insya-ALLAH, benda yang baik mesti ALLAH akan tolong ^^,

    ReplyDelete
  7. betul3..bgus lah klau mcm tu..mcm bau nasik minyak jer..

    ReplyDelete
  8. setujuuuu sangat !! lebih baik khawin dari buat benda yang bukan-bukan

    ReplyDelete
  9. zaman sekarang mesti letakkan "harga" sebagai isi utama. kos itu dan ini sedangkan perkahwinan tu mudah aje .__. .. yang penting halal.

    ReplyDelete
  10. banyak2 berdoa...nnt cepat jodoh sampai! insyaallah :D

    ReplyDelete
  11. insyaAllah semoga Alah permudahkan jalan ke arah kebaikan

    ReplyDelete
  12. Betul tu... Semoga dipermudahkan yer ^_^

    ReplyDelete
  13. semoga nadya dipertemukan dengan jodoh yang baik ya

    ReplyDelete
  14. Insya-Allah. Itu janji Allah kan.

    ReplyDelete
  15. yang ni betul dan setuju giler kentang!

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya