Sunday, February 7, 2021

10 day you challenge - two songs

Assalamualaikum

untuk join -- 10 day you challenge
10 day you challenge - one picture

hi, untuk 2 lagu nii takdee laaa susah sangat kan.. setiapp hariii memang wajib dengar lagu2 nih. hihi soo laguuu first yang aku akan dengar sekarang adalah laguu nii

Mungkin Harini atau Esok - Anneth

lagu paling viral sekarang ni.. duduk ulang ulang sampai nak termuntah >.< okayy, lagu kedua selain lagu atas nii adalah laguuu ni.

Jujur Aku Tak Sanggup - Cakra Khan

Okayyy laguu ni sebenarnya da lama dan di nyanyikan kumpulan Pasto. Mungkin yang sekarang Cakra Khan nyanyikan balik. soo sedapp ehhh jadinyaa. hehe Tapiii masa Pasto nyanyikann memang aku minat jeee, duduk ulang ulang jaaa. tuyang masa terdengar Cakra Khan nyanyi. Ehhhh macam penah dengar laaaa. rupanyaaa ini laaa duduk ulang ulang masa dulu dulu, HAHAHA. macam lamaaa sangat kannn,yelaaa tak silapp laguuu nii kuar masa 10 tahun lepas kuttt, sekarang tahun 2021 dahh.. cepattt je masa berlalu nihh -.-

Eh! semua lagu lagu indonesia, memang peminat lagu indon laa nak buat camnee kann :) 

1 comment:

  1. Hi Nad..sis JM datangbalas kunjungan ni...hihih...sis pun suka layan lagu Indon..terutama retak dangdut..ehh hihih

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD