10 day you challenge - 10 secrets

Assalamualaikum

Alhamdulilah, harini last untuk 10day you challenge. berjayaa laa jugak habeskan. walaupon ada part part yang mengarut >.<

1- aku and suami anak sulong.
aku adalah terbaca suami isteri anak sulong bolehh ke kekal lama? EHH. siapaa kata tak boleh. contohh kalau aku nii tengah panas, dia akan sejuk . lepastuu kalau dia panas aku pulak sejuk. macam gittuw. yang penting kenaaa positifff selalu laa kann :)

2-tak banyak cakap.
memang sejenis tak banyak cakap. tapi tetiba kat blog banyak pulak benda nak cerita kan ^^

3-peminat novel
pernah review novel sebelom ni. sekarang jaa takde lagii. sebab mood membaca novel macam dah lari kemanaa jaa. HAHAHA! kalau nak tengokk review novel aku, boleh laa tengok |SINI| ada satu novel yang aku review tetiba penulis novel tuu comment kat entry tuu. ehhh tetiba semangat pulak nak review novel novel lain >.<

4- pengguna phone vivo jaaa.

5-peminat color merah.
  
6- mudah jemu.
tak kira apalaa, takboleh makan benda sama setiap hari, color ponn minat berubah ubah.

7- sejenis susah menangis.
apa orang cakap hati batu ehh. macam tulaaa aku. lepas nikah 3 tahun lepas pon takdeee nangis,nangis. ish tak paham laaa dengan diri sendiri ni. xD

8- mudah ketawa.

9- tak suka makan sayur.
anti sayur sebenarnyaaa. sejak kununnya nak diet terpaksa laa telan sayur, ituu ponn terpilih jaaa tau. macam timun, daun salad, sawi andd taugeh. dan akuu nihh memang peminat taugeh. tapiii aku tahu ramai sebenarnya yang anti taugeh kann? hehe

10- tak suka makan ayam bahagian isi.
tahuu mestii ramai jenisss macam nii kan? tuyang masa mood diet nii, nak kunyah n telan isi ayam niii agakkk payah. alahaii tuyang lebih relaa makan salmon jaaa, sedapp pon sedap. heee

maybeee next nak try challenge 15days pulakkk laa. tungguuuu k :)

CONVERSATION

6 Comentarios:

  1. Samalah kita. Dulu hantu novel tegar sungguh! Sekarang slow sikit. Bukan sikit, banyak! Just follow novel dari penulis kegemaran je....huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. duluu sy macam nii, sekarang beliii je novel penulis2 baruu jee okay jelaaa haha

      Delete
  2. Yang ke 7 tu...susah nangis. Kak Amie dulu rajin nangis, cengeng betul! Sekarang susah sangat nak nangis. Agaknya dah kering air mata kot hahahaaa.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD