Sunday, June 1, 2014

Semalam Punya Cerita

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ



Niat hati nak tido awal! Esok *Harini* ade Karnival Kerjaya. 
Sekali malam malam tuu kawan kawan kolej sibuk share lagu lagu best kat group Whatsapps.
Aku apalagii layan jelaa kan. Alamak lagu lagu nya touching sesangatt pulak.
Lagi lah membuatkan aku tak ngantokk terusss. yelaa da layan perasaan. habisla! habisla! 
Tengoklah dari niat awalnya konon nak tido awal. sekali tido nya pukul 2 pagi. Gilaa arr -_-

Lagu Encik Mimpi - Selamat Malam Cinta

Lagu Dadali - Disaat Aku Tersakiti

Lagu D'bagindas - Hidup Tapi Mati

Lagu Kangen Band - Ijab Kabul

Nota Jejari : Alahai, semua lagu lagu nih best. Tapi paling paling feeling lagu Ijab Kabul - Kangen Band. Kawan kawan sibuk suruh aku bagi lagu ni kat En Haty. HAHAHA lawak laa dieorang nihh. Tapi sepatotnyya lelaki bagi lagu ni kat perempuan. sebab lagu ni niat laki tuu nak kawin dengan perempuan tu tahun ni jugak. Alolo sweet! Nak jugak! Nak jugak! opssssss. Kbye

4 comments:

  1. kemainn lagi dia layan lagu. hihi :)

    ReplyDelete
  2. Hahaha macam sama je kita kak. Plan nak tidur awal. Kemain lagi. Sekali tidur lewat juga. Haih. Waaa bestnya lagu2 ni. Thnkas sharing kak. Nnatibila dah sambung belajar boleh layan XD Tangkap leleh punya. hihi

    ReplyDelete
  3. @Nur Hamizah hahahaah sbaeknya xyah niat tdow awai la.. xmjadi pnyee =p

    ekk nape xlayan skg je? hahaha. nape msty samb. belaja ekk?*pikir n pikir* ohhh xdapek jawapannn. hoho

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya