Thursday, June 19, 2014

First Time! Thanks. Loveyou !


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 
Hai. Hai.
Tetiba jumpa gamba nih. tetiba terasa nak share gamba nih! hikhik
banyak betol tetiba dia kan? alahai. alahai.
Terasa tersangat suka Quote di dalam gamba ni. Macam ada kene mengene je. Ehh -,-'
Ada sebab mengapa kita mengenali seseorang itu dalam hidup kita. Sama ada kita perlu mengubah hidup dia atau dia yang bakal mengubah hidup kita :')
Sebenarnya gamba diatas takde kene mengena dengan title pong. HAHAHA
Oke, Oke sebenarnya nak cerita. 
First time dapat CPUV Nuffnang. Semalam dan harini tuu !
Alololo very eksaitedddd youuu!


"Thanks Nuffnang! Loveyou so so so much!!!! seriouslyyyy!"

Nota Jejari : Done! Kbye

10 comments:

  1. wuuuwuu! taniah yeeee,kak. semoga dimurahkan lagi rezeki bersama nuffnang, hikhik. dia hadir, bukan untuk bersama, cukuplah sebagai kenangan. yang sejati, sure akan datang satu hari nanti :D ewah ewah

    ReplyDelete
  2. thanks ya. hahaha

    pehhh. puitisss nyaaa.. bgus2.. BM nih mesti A+ kan?hihi

    ReplyDelete
  3. wuuu tahniahhhhhh kak! simple tapi padat, syokkkk!

    ReplyDelete
  4. @paripari kecil heee thanks ye dik ^^

    padat sangatttt. hahaha

    ReplyDelete
  5. baikkn nuffnang? heheee... alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  6. every person that come into our life will meant-to-be even just for a second..=)

    hehe..

    wah..tahniah!=)

    ReplyDelete
  7. SUKE LA TU.. HEE.. TAHNIAH DIK.. :)

    ReplyDelete
  8. @Miss Boo aah. baru tahu ni. hehehe =p

    alhamdulilah =)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya