Monday, June 16, 2014

Share #2


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 
Hai. Hai.
Malam nihh terasa ngantok sangatsangat! Haihh. Mata oh mata tamo dengki dengki ehh =p
Sharing again! petang tadi jiwang bebeno. malam sharing about jodoh pulak.
Nampak sangat aku nih dah gatal sangatt kan. Errr -_-
Kadangkala jodoh yang dicari sekian lama sebenarnya mungkin ada di depan mata kita. Jarak nya hampir umpama senipis sehelai kertas.
Nota Jejari: Done! Kbye

10 comments:

  1. emm .. setuju :D
    * sambil buat muka gatai nak kawen :P

    ReplyDelete
  2. moga kamu dipertemukan dengan lelaki yang soleh dan penyayang :)

    ReplyDelete
  3. @aniesa ahmad hahaha gatai nak kawen tuu xpe. halal kan. hihi ^^

    ReplyDelete
  4. Suka kata kata yang ada dalam gambar tu. Berdoa supaya diberikan jodoh yang baik untuk diri kita, yang baik untuk family kita dan yang baik untuk agama kita

    ReplyDelete
  5. diri ini fefeeling nak mula bercintalah pulak. hikhik. ade jodoh tak ke mana, getuuu. keep smile and pray. ^__^ btw muka abe hafiz ni ala ala mcm muka boni kacak lah pulak, hahaha

    ReplyDelete
  6. @white lily btl2 =)

    err bukan dr sejak azali lg ke hafiz hamidun memey handsome. hikhik

    ReplyDelete
  7. setuju tu dik..
    salam singgah dan follow..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya