Friday, June 27, 2014

Thankssss Awakkkkk..


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 
Hai. Hai.
Cer tengok gamba Tumblr atas ni? alolo happy nya. 
Macam ni kott muka aku eksaiteddd overdossss. hikhik
begini kisahnya, aku nihh macam biasa waktu tengahari mestilah kat dapur la kan. 
Macam biasa la kerja aku main-main masak kat dapur kan. errr -,-
Sekali terdengar bunyi hon! apalagi kan. En Posmen laa kan. Ayah terus keluar.
Aku terdengar En Posmen Sebut nama aku 'Nadya Shafiqa'
Aku terus cakap "Mesti hadiah akak nih" Ibu cakap "hah? hadiah??" aku senyum je.
Aku memang dah tahu hadiah nya apa. aku yang baru koyakkan sikit. ibu yang eksaiited nak bukak. Terus ibu cakap "ekeleh. tudung! ehhh tapi cantik la!" ibu terus cakap kat ayah "bang! ros nak tudung ni jugak!!"
*ekeleh. dah mula dahhh. takleh bla la ibu nih!HAHAHA*
Ibu asyik tanya sapa bagi, aku hanya jawap "kawan la bagi" lepastuu ibu cakap kat ayah "bang denga tak die cakap KAWAN die bagi. laaaa. KAWAN je ke? *ishish. ibu ni nape? lain macam je tekankan KAWAN tuu. Kalau kawan pon nape? takkan PAKWE kot? errr*


Ini laa tudungnyaa. Errr. kejapkejap nampak kan pipi aku tersangat tembam! Hadoii -,-
ini Shawl Halfmoon by Tudunghazieziz. mehh follow instagram beliau [SINI]
Best taw pakai tudung nih. senang bentuk. selesa. yang penting tak jarang. ade saiz M,L,XL, dan XXL. Setiap saiz beza harganya taw. lagi besar saiznya lagi mahal la harganya. tapi harganya oklaa. standard la kan.. yang penting tak rugi laa beli ^^
Lupa pulak. duk promote promote. untuk awak ~

"Awak thankssss taw bagi kite hadiah. terharu sangatttt taww. Sayang awakkkkk. hah! tahun depan jangan lupa bagi kita hadiah lagi tawwww. saya nakkkkkk.... errrr rahsia.. hehehe gurau je! semoga dimurahkan rezeki awak. dan thanks jugak awak selalu ada dengan saya dan walauponn saya nihh suka marah marah awak. awak layan je kan. sooo sory. thankssssss sekali lagi!" elele mesti baca nih senyum senyum kan? =p

Nota Jejari : Ehem, ehem. harini EXroomate aku tunang. awak sory takdapat datang. tapi cantek laaa awak. nanti awak kawen kite datang taww. Semoga kekal hingga ke jannah taw! Kbye.

8 comments:

  1. haha.ibu dah tak sabar nak timang menantu tu.hahaa. :p

    ReplyDelete
  2. Hamboiiii. takdelaaa. anaknya lom layak nak kawen ni. hikhik

    ReplyDelete
  3. untung lerrr dapat hadiah tuu..
    hehe :)

    ReplyDelete
  4. Untunglah ada orang bagi,comelnya pakai tudung tu hehe :D

    ReplyDelete
  5. @maya oda erkkk? biasa je. bukan salu kan =p

    ReplyDelete
  6. @Ain Nafisha hahaha alhamdulilah :)

    hikhik comel sebab tudung je tuu ^^

    ReplyDelete
  7. cantik tudung tu :D cepat2 kawin :D hihi

    ReplyDelete
  8. @Lieya Yaya :) Yep! tudung ni memang cantik :)

    errr. lom layak lagi. hihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya