Saturday, June 21, 2014

Promote ! Promote !



السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Hai. Hai.
Yehooo. . Promote ! Promote !
Sekarang aku mengamalkan produk ni. Ekceli, nak dekat dua bulan makan ubat ni.
Bella Formula Sinus Cure.
Family aku memang mengamalkan ni. aku je baru mengamalkan. Sebabnya aku nii ANTI sangat makan ubat air ke ubat kapsul ke. Haihh kantoiii pulakk. HAHAHA
Tapi disebabkan resdung aku teruk la jugak. Selalu sakit kepala, muka selalu keluar jerawat batu, dan resdung aku kira da merebak ke telinga. Haih. teruk kan?
Soo nak tak nak paksa jugak makan ubat ni taw dan akhirnya dalam masa 4 hari jerawat dimuka aku kecut! tapi sekarang jerawat tumbuh jugak cuma cepattt kecut. besttnyaa :)
Sejak aku makan ubat ni berterusan belom penah lagi sakit kepala. telinga pon da ok. Alhamdulilah ^^
Aku penah dengar kat radio semua orang ade je resdung. cuma resdungnya berbeza. soo berjaga jaga la.
Meh la join beli produk ni jugak. Harga sebenar produk nih rm100. sekarang da dikurang rm50 sebotol. tapi kalau beli borong lagi murah. pakat ramai ramai amalkan satu keluarga la. hehehe
nak tahu lebih lanjut bole pegi [[SINI]]


Hah. Haritu ade pegi satu karnival. maklom la aku nihh memang suka pegi karnival karnival nih. banyak jualan murah kan.
soo nak dijadikan cerita nampak masker nihh. harga borong rm5 10pc murah kan? soo aku beli la dua. hitam dan putih. warna Oren ade je jual. sebab tak tahu kelebihannya soo aku tak beli. kalau tahu semua nak beli.. HAHAHA tamak kan?
aku pakai masker ni 2 or 3 hari sekali. kejap pakai hitam kejap pakai putih. tapi kan bila dah pakai masker nih. da kering tuu nak bukak kan.. pehh terbaekk ar. sape pernah pakai tahu la rasanya.. nikmatttt sangattt =P

Shiseido White Mask berfungsi untuk mencerahkan dan memutihkan wajah, menghaluskan wajah, mengurangkn kedut2 dan mengangkat sel kulit mati. Shiseido White mask bagus untuk mendinginkan dan mencerahkan kulit setelah berpanasan dibawah sinar matahari.
Sheseido Black Mask berkesan utk memulih, mencerah, menghalus, melembut, mengatasi masalah kulit gelap/tak sekata, kesan terbakar, mengecutkan jerawat2 halus, menyerap minyak 3x lebih berkesan, membantu membuang bintik2 hitam /putih diwajah, juga menghaluskan liang2 roma terbuka. Sesuaiutk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif.
Shiseido Naturgo Mud(Oren) Mask terbuat dari lumpur yang ada di laut dalam, kaya mineral dan bahan alami. Shiseido Naturgo Mud Mask dapat membersihkan pori-pori secara menyeluruh,mengawal minyak berlebih, menghaluskan wajah, mengurangkn jerawat dan mencerahkan kulit.
#Sebenarnya kelebihannya lebih kurang je kan? nak lebih berkesan pakai Floral Mask Dian Pixy terbukti berkesan. ramai artis pakai kann? tapi disebabkan mahal tahankan hati untuk membelinyaa. Maklom laa orang tak keje lagi kann -_-

Nota Jejari : Sebenarnya Entry nih da lame tersimpan dalam draf. HAHAHA. Dan akhirnya harini publishh jugak youu! Orang kate kalau kite tak yakin. produk yang kite try takkan menjadi. apaapa ponn selamat mencuba.. Kbye!

13 comments:

  1. titew selalu guna sheseido black mask, besttt bila kering, main tarik tarik. hehehe

    ReplyDelete
  2. best kann? nikmattt sangat -,-'
    err siap maen tarik tarik eh?hahahahaha

    ReplyDelete
  3. takpernah try lagi sheseido .. :D

    ReplyDelete
  4. @aniesa ahmad try la.. muka akan terasa licin je.. tp mase bukak mask tuu seksa sikit la. hahahaha

    ReplyDelete
  5. Mujarab ye produk Bella tu? Zumal pun ada resdung yg agak serius. Rasa nak cuba la produk tu....

    ReplyDelete
  6. Pakai masker tuh mang awesome sakit bila nak buka.. haha

    ReplyDelete
  7. Fisha takut nak pakai masker sebab kalau nak cabut tu memang sakit ><

    ReplyDelete
  8. Fisha takut nak pakai masker sebab kalau nak cabut tu memang sakit ><

    ReplyDelete
  9. @Ain Nafisha hahaha relek2.. tp xsemua mask pakai sakit..

    jenama dr mask sheseido taklaa. hihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya