Wordless : Menunggu

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Menunggu itu memang menyakitkan.

Jika ini yang terbaik, aku cuba untuk sabar.

walaupon kekadang aku rasa. arghh seksanya menunggu!

sookay, dia pergi kejap sebab nak capai cita - cita dia :)

sampai dia pujuk "awak sabar eh. bulan 5 ni saya balik"wuu

 Sory TERpaksa jiwang. Kbye!

CONVERSATION

20 Comentarios:

  1. penantian suatu penyeksaan..

    bertabah la!
    =)

    ReplyDelete
  2. doakan yang terbaik untuk dia =)

    ReplyDelete
  3. Tak salahpun jiwang. Bulan 5 kan,..kejap je ;)

    ReplyDelete
  4. pejam celik pejam celik dah bulan 5..sabar ya nad.. :)

    ReplyDelete
  5. lima bulan tu.. lama.. semoga tabah :)

    ReplyDelete
  6. jangan risau pejam celik pejam celik dah bulan 5. Sibukkan diri nanti taklah terasa menunggu sangat :)

    ReplyDelete
  7. aduhhhh. dia dah jiwang jiwang ni.hahahah :P rinduu lettew :D

    ReplyDelete
  8. Tak lama dah bulan 5 tu Nadyya ^-^

    ReplyDelete
  9. Amboi..sabar je..dah dia suruh tunggu tu,..5 bulan kejap je..:)

    ReplyDelete
  10. masa menunggu tu buatlah sesuatu yg boleh melarikan fikiran dari teringatkan dia... sekejap jer 5 bulan tu...

    ReplyDelete
  11. Layan lagu rossa jela sampai bulan 5. Hehe.

    ReplyDelete
  12. menunggu itu perit :'( sabar kak sabar :) serah pada Allah :*

    ReplyDelete
  13. Hehehe...sabar ye Nanad..kejap je tu :)

    ReplyDelete
  14. oh, inilah yang menunggu nya ye? hahahha... sabar la ye...

    saya klik2 nuff2 Nanad juga ^^

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD