Bila Dia Dah Pandai Bercakap Part 2

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Atoto. comelnyaa baby atas ni kan :)

Aku rasa dah lama gila tak update entry pasal my buah hati aka syafiq kan? hewhew

ekceli sejak ni aku selalu rindu dia. bila die da pandai bercakap lagii laa bertambah rindu. kekeke

*situasi pagi. die baru sampai rumah aku*

Ibu: Syafiq. akak mana?

Syafiq: Akak je(keje)

Ibu: takla. akak kat atas laa.

Syafiq:*terus jerit* Akakkk!!!

Aku: Iyeeeee.

Syafiq:*jerit lagi* Akak!!! run(turun)!!!

Time nihh aku dohhh gelak guling guling. ingat jugek dia kat aku kan ~_^

*Situasi petang. OTW hantar aku balik rumah sewa*

Syafiq:*tunjuk kereta myvi depan* Ibu!!
--Maksodnya macam kereta ibu dia.HAHAHA*

Ibu: Kereta ayah ke kereta ibu? haha

Syafiq: Hmm. tak tahuuu.

Terus satu kereta gelak. takle bla jawapan dia. macam jawapan orang tua dohh XD

My buah hati selfie tuu. Korang hadoo? kekeke
#Setiap kali stress keje. pasti akan belek belek gamba dia. teruss tersengih sengih sorang sorang. hee alahai my buah hati ^^

CONVERSATION

10 Comentarios:

  1. comelnya shafiq..pandai betul dia selfie ya.. :)

    ReplyDelete
  2. comel nya bila pandai cakap....nnt mesti nadya tak larat dah layan...anak buah akk lambat bercakap, sekali dia reti bercakap, tak terlayan...10 soalan sekali keluar dari mulut dia...hahahahah :D comel budak2 baru belajar cakap ni :D akk suka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bdk kecik ni pon lambat bckp.. bckp je keje die.. tgok kartoon. sbuk nak ikot nyanyi jgk taw. kekeke

      Delete
  3. Seronok kalau dengar kanak-kanak baru pandai bercakap nie cakap sesuatu... lucu ^-^

    ReplyDelete
  4. Alololor...comelnye :) Hikhikhik...Cik Mimiesuka lawan cakap ngan budak2..hehe..comel..

    ReplyDelete
  5. comel Shafiq... rasa tenang je kalau tengok muka budak2 ni kan ^^,

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD