Monday, February 23, 2015

Search Keywords #7

Assalamualaikum


Kenapa menunggu lebih terserlah ni? perli ke acaner? -.-'

Tahu la aku tengah menunggu kan. huhu

"Sakitnya tuh disini di dalam hatiku"

kekeke. sempat pulak nakk berdrama kan XP

Hisyam pon ada ek? Fuhhh dah glamer dohh dia ni :)

Sookay, ku tetap menanti haruss penantian panjang. lalala ^.^

Mood : harini busy. harini banyak urusan. sepatotnya harini dah kena balik rumah sewa. esok memang dah keje. tapi dah standby apply cuti awal. aku memang dah agak cuti raya cina penuh dengan jemputan kawen. soo kene mintak cuti sebab nak uruskan urusan penting. hoho. Kbye!

14 comments:

  1. banyak keyword masuk. hehhee. tahniah ye . :D

    ReplyDelete
  2. Camne foto gambar menunggu tu yer ^-^

    ReplyDelete
  3. wehhh novel tuu carta paling atas. hahaha. tak sabar okayy nak tengok sebab ada zul ariffin. Ehheheh :D

    ReplyDelete
  4. Hehe..nak menunggu jugak la kat sini :)

    ReplyDelete
  5. penantian ape tu ....
    byk jugak keyword ....penyumbang uv ni

    ReplyDelete
  6. haha..popular pula keywords menunggu tu kan nanad..perli ka apa? sabor ja la dik.. :D

    ReplyDelete
  7. menunggu jodoh ku pinang ku ~ hehehe

    ReplyDelete
  8. akk nampak lirik lagu dekat situh...tajuknya ape yer?

    ReplyDelete
  9. tak pernah ada orang keyword kat blog anis. hahaha xD

    ReplyDelete
  10. Ramai search Mr London Ms Langkawi..
    Ape tu? Drama?

    ReplyDelete
  11. ah, menunggu apa pula tu.. ada juga foto menunggu. foto dengan gambar tak sama ke?

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya