Saturday, December 27, 2014

Kosong !

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Hye! Hye!

rindunyaaaa T-T

Sebenarnya dari semalam dah sampai rumah. tapiiiii

sampai sampai rumah, makan, mandi terus tido!

Sedara datang pon tak turun, kepala sakit sangattt. wuuu

Masa gi keje semalam, hujan lebat betol. tuuyang kene hujan skitt, terus sakit kepala. 

Alhamdulilah, setakat ni tak sampai demam. tuuyang gi keje 'semangat' je. semangatttt la sangat! HAHAHAHA.

Entry seterusnya inshaallah aku membebel lagi. 

tatatititutu ^-^

13 comments:

  1. musim hujan ni kan kena jaga diri molek molek. heeee :) kalau nani kena hujan esok mesti selsema. hahaha. antibodi lemah betul.

    ReplyDelete
  2. Hai Nanad :) Wah, seronok dapat balik rumah ye..rehat ye, kalau demam jgn lupa makan ubat :)

    ReplyDelete
  3. kalo akk kne ujan pon kompem saket kepale..
    smge cpt sembuh ye!

    ReplyDelete
  4. kat sini pun hujan sejuk, nasib baik tak kena demam lagi, dah nak start belajar dah nih, hermm

    ReplyDelete
  5. makan ubt taw kak ! take care akak :*

    ReplyDelete
  6. saya pun dah start pening kepala. tapi dah hilang sikit.... semoga cepat elok ye Nadyya ^^,

    ReplyDelete
  7. Jaga kesihatan baik-baik ye. Cuba dapatkan rehat yg cukup.

    ReplyDelete
  8. jaga diri sayanggg. i misshhh youu

    ReplyDelete
  9. Eh, memang kosong yer ingat pc ofis zumal pulak ade problem... zumal pun demam asyik kena hujan jew ^-^

    ReplyDelete
  10. miss u bebeh..keja keja juga..kesihatan pun kena jaga juga ya darlink nanad :)

    ReplyDelete
  11. manee Neddy bizikah ? neddy kat mana neddy kat mana..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya