Thursday, May 4, 2017

Samyang Tetap Dihati xD

Assalamualaikum


HAHAHAHA. Heaven gilaaaa dapat samyang 3 bungkus ni. adalah orang tuu baik sangat bagi kita samyang sampai 3 bungkus. padahal gurau jaaa. KAHH! memang ada mintak. tapi gurau sebenarnyaa xD boleee laaa hadiah sempena birthday kita tak lama lagi kan. makanan fav dan tak penah jemu walaupon rasanyaa pedas macam hapee kan. Iloveyouuu >< 

5 comments:

  1. Awak boleh tahan makan samyang?? Tahan pedas ni. Siqah tak bolehlah makan samyang. Pedas gila. Rasa nak marah orang lepas makan ni. Haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. mula,mula makan memang pedas. dah biasa makan, dah lali. hehe

      Delete
  2. lama tak rasa samyang ni. ada lagi rupanya hehe

    ReplyDelete
  3. favourite Cik Mimie jugak.. dia punya pedas, berapi mulut... hahaha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya