Friday, May 12, 2017

11/05/2017 ♥

Assalamualaikum


Disebabkan semalam terlampau penat dan tak larat. tunda ke harini. padahal tak OT pon. maybe sebab asyik tido lewat jaa 2,3 harini. alahaii. datang office ponn mata macam panda. KAH!! 

11/05/2017 - Happy Birthday to me! alahai.pejam celik, pejam celik dah 25 tahun. terasa baru habis sekolah. tak terasa pape pon. ni pon sampai sekarang tak matang jugak. HAHAHA. Impian still sama seperti tahun lepas. tak ada yang berubah apa pon. yang penting, berharap apa dirancangkan dipermudahkan. ameen.


11/05/2017 - selain itu, masa birthday aku ni tepat 3 bulan aku bertunang. cewahh. mulaanyaaa memang aku lupa, sekali En Tunang da bagitahu awal-awal masa birthday aku 3 bulan tunang. heee. sebenarnyaa aku tunang 11/02/2017. selepas Tahun Baru Cina. biasa laa kan sebelum Tahun Baru Cina kan bonussss. kiteorang apalagi. HAHAHA sebenarnya tak dirancang pon. begituu la kisahnya. xD

Pelamin tunang bertemakan warna pearch. amik pelamin paling murah sekali je ni :)

Kbye!

6 comments:

  1. Tahniah.. and Happy birthday.. keep on blogging! Dan semoga bahagia :D

    ReplyDelete
  2. semoga semuanya baik selama dalam pertunangan.

    ReplyDelete
  3. Semoga dipermudahkan fasa seterusnya

    ReplyDelete
  4. Happy birthday sis ! Semoga panjang umur murah rezeki hehe first time dtg sini and dah follow 😋

    ReplyDelete
  5. Happy 25th birthday!
    Happy 3 bulan bertunang hehehe Congratulations!

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya